شیراز؛

بازدید روزانه بیش از 100 نفر گردشگر خارجی از آستان مقدس علی ابن حمزه(ع)

آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه(ع) روزانه میزبان بیش از 100 گردشگر خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین کرمی کارشناس فرهنگی آستان مقدس علی بن حمزه (ع) گفت: آستان مقدس علی ابن حمزه(ع) از جمله بقاع متبرکه ای است که علاوه بر میزبانی از زائرین داخلی در کشور پذیرای گردشگران خارجی از نقاط مختلف جهان است.
 
کرمی افزود: به همین منظور مرکز گردشگری و امور بین الملل این آستان با در اختیار داشتن نیرو های مؤمن و با تجربه و با در اختیار داشتن فضا و امکانات، همه روزه از  این گردشگران استقبال و پذیرایی می کنند.
 
وی ادامه داد: نیروهای بخش گردشگری و امور بین الملل با تسلط کامل به زبان انگلیسی و آشنایی با چند زبان زنده دنیا در جهت راهنمایی، آشنایی با محیط ، معرفی و شناخت امامزاده و مقام ایشان و پاسخگویی به دیگر سوالات آن ها در این آستان مقدس مستقر هستند.
 
کرمی بیان کرد: همزمان با ایام نوروز و اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری این آستان مقدس  بصورت شبانه روز پذیرای زائرین و میهمانان نوروزی است.
 
کارشناس فرهنگی آستان مقدس علی بن حمزه (ع) تصریح کرد: قرائت قرآن و اذان در هرروز توسط قاریان، برگزاری مسابقات گروهی در غالب غرفه کودک خیمه معرفت دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و مشاوره با حضور مبلغین دینی در این آستان  مقدس از دیگر برنامه های اجرایی در ایام نوروز ویژه زائرین نوروزی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.