سقوط و فوت یک مرد از دیواره رودخانه هلیل

رییس هلال احمر جیرفت گفت: یک مرد 42 ساله که پس از طی مسیر وبستر رودخانه هلیل در حین بالا آمدن از دیواره کناره بندی هلیل رود به پایین سقوط می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید شاهرخی گفت: پس از اطلاع و تماس با شماره 112هلال احمر مبنی بر سقوط یک نفر در بستر رودخانه تیم امدادی هلال احمر جیرفت به محل اعزام و در بررسی اولیه مشخص می شود مردی 42ساله ساکن جیرفت به علت سقوط از ارتفاع در دم فوت می کند.

رییس هلال احمر جیرفت بیان کرد: همچنین نیروهای امدادی هلال احمر جیرفت پس از اطلاع از سقوط یک جوان از کوه در منطقه بحرآسمان جیرفت تیم امداد کوهستان به محل اعزام می شود.

وی با اشاره به طغیان رودخانه بحرآسمان و عدم توانایی مردم برای انتقال مصدوم از رودخانه نیروهای امداد هلال احمر جیرفت با استفاده از تجهیزات امدادی مصدوم را از رودخانه عبور و به بیمارستان منتقل کردند. حال عمومی مصدم حادثه بحر آسمان خوب گزارش شده و فقط وی از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

رییس هلال احمر جیرفت از مردم خواست در زمان بارندگی در مناطق کوهستانی از صعود به کوه خود داری و در دشتها هم از قرار گرفتن در بستر و حریم رودخانه و تردد در بستر رودخانه برای کوتاه کردن فاصله عبور خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار