قطع کمک مالی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل متحد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود از قطع دو میلیون دلار دیگر از وجوه پرداختی این رژیم به سازمان ملل متحد خبر داد.

قطع کمک مالی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل متحدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، لحظاتی پیش با انتشار پیام‌هایی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «من حاضر نیستم که بودجه مالیِ حملات علیه ما در سازمان ملل را تأمین و هزینه آن را بپردازم. ما قوانین را تغییر خواهیم داد. در سازمان ملل، حملات زهرآگین علیه ما وجود دارد و لذا هم اینک نیز دستور داده‌ام که بین شش تا هفت میلیون دلار از وجوه (پرداختی) ما به سازمان ملل قطع شود.»

نتانیاهو همچنین نوشت: پس از رأی‌گیری شورای حقوق بشر سازمان ملل، تصمیم گرفتم دو میلیون دلار دیگر (از وجوه پرداختی به سازمان ملل) را قطع کنم. این مبلغ قابل توجه، تقریباً (معادل) چهل میلیون شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی)، به وزارت امور خارجه (اسرائیل) منتقل خواهد شد که کار آن فوق العاده بوده است. وزارت امور خارجه، از این مبلغ برای توسعه روابط ما با کشورهایی استفاده خواهد کرد که دنبال ایجاد دوستی با اسرائیل هستند و می خواهند به آن نزدیک باشند.» 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار