کرمانشاه؛

تکریم جایگاه شهدا عامل پیشبرد اهداف ناجا است

رئيس عقيدتی سياسی فرماندهی انتظامی استــان گفت: تا زمانی که جايگاه شهدا تکريم شود، در پيشبرد اهداف خود و سازمان موفق خواهيم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستاي تجليل از مقام شامخ شهداي معزز ناجا و احيای فرهنگ شهادت طلبي و ايثار، حجت الاسلام "سيد ابراهيم حسيني" به همراه سرهنگ "رضا اماني"معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان با خانواده های معزز شهيدان والامقام "پاسدار خدامراد مطاعي" و "عزيز ا... باباخاني" ديدار کردند.
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهی انتظامی استان در اين ديدار ضمن عرض تبريک حلول سال نو بيان کرد: از سياست هاي خوب سازمان عقيدتي سياسي و هيئت رئيسه ناجا ارتباط مستمر با خانواده معظم شهدا و ايثارگران است، چرا که ما هرچه داريم به برکت خون شهدا و دعاي خير مادران آنان است.
وی ادامه داد: امنيت موجود در کشور مرهون مجاهدت شهيدان و صبر و استقامت خانواده هاي معظم آنان است و به نوعي همه توفيقات نظام مديون خون پاک و مطهر رهيافتگان وصال و هدايت هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالی) است.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تا زماني که جايگاه شهدا تکريم شود، در پيشبرد اهداف خود و سازمان موفق خواهيم بود.
وی افزود: هيئت رئيسه انتظامی استان کرمانشاه بر اين اعتقاد و باور است که اگر برکتي يا توفيقي حاصل می شود به برکت دعاي خير شما مادران و پدران شهداي عزيز است.
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استــان در پایان ابراز اميدواري کرد: ان شاءالله خداوند متعال از عملکرد ما در اين خصوص راضي باشد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار