وزیر بهداشت در آستارا عنوان کرد:

ساخت 1700 تخت بیمارستانی در دولت یازدهم در استان گیلان/ از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استقبال می کنیم

وزیر بهداشت گفت: در کل تاریخ دولت های گذشته 2300 تخت بیمارستانی در گیلان ساخته شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید حسن هاشمی با اشاره به این که دولت یازدهم به حوزه سلامت توجه ویژه ای داشته است تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن آستارا در موقعیت مرزی و به لحاظ اهمیت افتصادی این منطقه ، ساخت یک بیمارستان دیگر در این شهرستان ضروری است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در جهت تامین سلامت مردم بود که در کلیه استان های کشور محقق شد تا همه اقشار مردم از خدمات یکسان بهداشتی درمانی بهرمند شوند.

ساخت 1700 تخت بیمارستانی در دولت یازدهم در استان گیلان/ از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استقبال می کنیم

دکتر هاشمی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت اظهار داشت: وزارت بهداشت می تواند در تامین نیروی انسانی ، پزشکان و متخصان بیمارستان کمک نماید و ساخت بیمارستان جدید نیازمند استفاده از ظرفیتهای موجود و نیز همت مسئولین محلی و استانی است.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه از ورود و مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت و ساخت بیمارستان استقبال می کنیم گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش می تواند علاوه بر ارایه خدمات به مردم این منطقه، به مردم کشورهای مجاور این منطقه نیز خدمات ارایه نماید.

بر اساس این گزارش دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از توجه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت به موقعیت مرزی آستارا به لحاظ هم مرز بودن با کشور آذربایجان و مهم دانستن اتصال زودهنگام خط ریلی در آستارا گفت: دولت یازدهم با اجرای طرح تحول سلامت قدم ماندگاری در بهداشت و درمان علی الخصوص در گیلان برداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار