یزد؛

پیام های تسلیت مسئولان در پی درگذشت امام جمعه مهریز

مسئولان در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین برهان پیام تسلیتی را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پی درگذشت عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین برهان امام جمعه مهریز مسئولان و سازمان های مختلف استان با صدور پیام های جداگانه رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفتند. 

آیت الله وافی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، میرمحمدی استاندار ، مجمع نمایندگان استان ، شورای سیاستگزاری ائمه جمعه ، بنیاد شهید و ایثارگران ، سپاه الغدیر یزد ، صدا و سیمای یزد  با صدور پیام هایی درگذشت این عالم فرزانه و انقلابی را تسلیت گفتند . 
متن پیام مشترک آیت الله وافی و آیت الله ناصری بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق رهبری، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی برهان امام جمعه گرانقدر شهر مهریز که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین محمدی بود، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید. 
این خطیب توانا که کرامت فرزند شهید بودن را به همراه داشت، طعم شهادت را نیز از برادر شهیدش در ذائقه و بیان خود همیشه نمایان می‌ساخت و در مبارزاتش چه قبل از انقلاب با ایادی و سرسپردگان رژیم طاغوت و چه بعد از آن با منافقین و مرفهین بی‌درد و دشمنان قسم خورده انقلاب درد کشیده و زجر چشیده بود.
عمق مطالب علمی وی خصوصا در تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان دغدغه ایشان در رعایت شئونات اسلامی مردم و توجه به احادیث اهل بیت علیهم السلام، بیانگر ژرف‌اندیشی و پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی بود. همراه با این دردها و دغدغه‌ها، بیماری جسمی که سال‌ها عارض او بود نتوانست ایشان را یک لحظه ساکت نگه دارد؛ چرا که او نمونه بارز مرد انقلابی و خدا ترس بود و به راستی جای خالی این مرد بزرگ به زودی پر نخواهد شد. 
اینجانبان این ضایعه دردناک را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان مهریز، بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان و به همه روحانیون و طلاب و اهل منبر و خطابه تسلیت عرض نموده، برای روح بزرگش علو درجات آرزو کرده و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم. 
انتظار می‌رود، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد به ویژه شهرستان مهریز آنطور که شایسته مقام آن مرحوم است در بزرگداشت ایشان همت وافی و عنایت کافی مبذول داشته و در مراسم بزرگداشتی که صبح روز شنبه 12 فروردین از ساعت 8 لغایت 10 صبح در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می‌گردد شرکت نمایند.
«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»
ومن الله التوفیق

محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
ابوالقاسم وافی، نماینده مردم شریف استان درمجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار