ساری؛

ایران از بلوف های سیاسی امریکا نمی ترسد/ توجه به تولید و اشتغال برای همه وظیفه است

امام جمعه ساری گفت : مردم و دلتمردان ایران از بلوف‌های سیاسی استکبار جهانی هراسی ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه ما از بلوف‌های سیاسی هراسی نداریم، گفت : استکبار با فشار و تحریم می‌خواهد قدرت موشکی کشور را تضعیف کند اما به دشمنان می‌گوییم این خواب شما هیچ‌گاه تعبیر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های جدید برجام را نقض کنند و بتوانند به کشور فشار وارد کنند، افزود : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و الان دیگر ما آزموده شده‌ایم.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه عربستان دشمن بدتر از آمریکای ایران است و آمریکا با پول عربستان با ایران اسلامی دشمنی می‌کند، گفت: قدردان سازمان حج و زیارت هستیم که با مذاکرات، آل‌سعود را وادار کرد شرایط مسلمانان ایرانی برای حج را بپذیرد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال اقتصاد مقاومتی را مورد لحاظ قرار دادند، افزود: اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همه واجب می‌شود که در این مورد توجه بیشتری داشته باشند و برای پیاده‌سازی آن در جامعه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه توجه به تولید و اشتغال برای همه مردم و مسؤولان وظیفه و تکلیف است، گفت: برای سال گذشته 478 میلیارد تومان بسته اقتصادی و صنعتی و هزار و 81 کارگاه کوچک و بزرگ در مازندران محقق شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار