اصفهان؛

آماده باش 100 درصدی پليس اصفهان برای امنيت مردم در روز طبيعت

جانشين فرمانده انتظامی استان از آماده باش 100 درصدی نيروهای اين فرماندهی برای تامين امنيت و نظم ترافيك روز طبيعت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسين حسين زاده"  اظهار داشت: به منظور تامين امنيت مردم در روز طبيعت و ايجاد نظم ترافيك و روانسازي جاده ها و خيابان ها تمامي نيروهاي پليس استان فردا در حالت آماده باش 100 درصدي به سر مي برند.

وي افزود: در اين زمينه از گشت هاي محسوس و نامحسوس، پياده، خودرويي، موتوري و حتي گشت هوايي نيز استفاده مي شود تا انشاء اله مردم فردا سيزدهمين روز از نوروز 96 را بدون هيچگونه دغدغه و نگراني در دامن طبيعت بگذارنند.

اين مقام مسئول عنوان تصريح كرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسي مبني بر بارش باران براي اكثر نقاط در سطح استان اصفهان توصيه ما به رانندگان اين است كه فردا با سرعت مطمئنه رانندگي كرده و از هرگونه عجله و شتاب بپرهيزند.

وي افزود: به رانندگان توصيه مي كنيم نسبت به بستن كمربند ايمني خود و تمامي سرنشينان اهتمام داشته باشند، از تلفن همراه هنگام رانندگي استفاده نكنند، مراقب اطفال خود باشند و آنان را در صندلي عقب نشانده و كمربندشان را ببندند، حتماً خودروي خود را در پاركينگ هاي عمومي پارك كنند و در صورت پارك در كنار بوستان ها و تفرجگاه ها سوئيچ را از داخل آن بردارند و حتي براي يك لحظه از رها كردن خودرو و موتورسيكلت به صورت روشن خودداري كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: از شهروندان مي خواهيم در صورت پارك خودرو سوئيچ را از روي آن بردارند و دنده اتومبيل را طوري قرار دهند كه كودكان نتوانند آن را به راحتي راه انداخته و باعث بروز حوادث ناگوار شوند.

وي افزود: توصيه ديگر ما به شهرونداني كه قصد دارند اين روز را در مناظر طبيعي خارج از شهر سپري نمايند اين است كه هنگام برگشت به سمت منازل خود كمي زودتر حركت كنند تا به شلوغي و ترافيك خيابان هاي مركزي شهر برنخورند.

حسين زاده بيان داشت: در خصوص پيشگيري از سرقت منزل نيز به شهروندان توصيه مي كنيم از نگهداري طلاجات در منزل خودداري نمايند، منازل خالي از سكنه را به همسايگان يا افراد مطمئن بسپارند و در صورت مشكوك شدن به افراد و موتورسواران در اطراف منزل هنگام خروج موضوع را با شماره تلفن 110 در ميان بگذارند.

جانشين فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: از خداوند مي خواهيم كه همه مردم در روز طبيعت سفري خوش و توام با آرامش و امنيت داشته باشند و به همه آنان در اين روز خوش بگذرد چرا كه مطمئن هستيم اگر مردم به قوانين عمل كرده، نظم و انضباط را رعايت نمايند و به توصيه ها و هشدارهاي پليس اهتمام بورزند قطعاً ايام خوش و با نشاطي را تجربه خواهند كرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.