شیراز؛

فعالیت 3 سرای فرهنگ مهربانی در شیراز

3 فرهنگ سرای مهربانی در شیراز فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک‌فطرت سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از فعالیت 3 سرای فرهنگ مهربانی در شیراز در راستای جمع‌آوری وسایل اضافی شهروندان برای کمک به افراد نیازمند خبرداد.

پاک فطرت افزود: در حال حاضر سراهای فرهنگ مهربانی در نقاط مختلف ‌شهر شیراز از جمله بلوار شهیدچمران، تقاطع غیرهمسطح رضوان در بلوار رحمت و همچنین بلوار دکتر حسابی در ابتدای گلدشت حافظ فعال هستند.
 
وی ادامه داد: شهروندان شیرازی با مراجعه به این سراهای فرهنگ مهربانی می‌توانند وسایل اضافی خود از جمله کتاب، دارو، ارزاق، لوازم منزل، اسباب بازی و سایر تجهیزات دیگر را برای رسیدن به دست نیازمندان تحویل دهند.
 
پاک فطرت دریافت اوراق و بن غذا از مردم و توزیع توسط خیریه‌های بین نیازمندان از دیگر فعالیت‌های این مجمع در سرای فرهنگ مهربانی بیان کرد.
 
وی اظهار داشت: از اهداف مهم این سراهای فرهنگ مهربانی جلب و جذب خیران برای ترویج فرهنگ انفاق و پخش و یاری رساندی به نیازمندان و ارتباط و هماهنگی بین مراکز خیریه و خیران است.
 
سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: این مجمع در کنار فعالیت‌های خیریه در حال حاضر ساخت چند مسجد به همراه مجتمع فرهنگی و کتابخانه را نیز در دست اقدام دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار