«صداهای خاموش» به نسخه سينمايی تبديل شد

فیلم سهی بانو ذوالقدر قرار است در بخش هنر و تجربه اکران شود.

تبدیل به نسخه سینماییسهی بانو ذوالقدر کارگردان فیلم «صداهای خاموش» در خصوص آخرین وضعیت اکران این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تبدیل به نسخه سینمایی این فیلم را انجام دادیم و از بخش هنر و تجربه جهت اکران جواب مثبت گرفتیم.
 
وی افزود: هم اکنون در انتظار اکران هستیم تا در زمان تعیین شده توسط هنر و تجربه این فیلم را برای مخاطب نمایش دهیم.
 
در «صداهای خاموش» که داستان آن برگرفته از زندگی واقعی مهدی رستگار بازیگر اصلی 12 ساله آن است، بازیگرانی چون فریبا کوثری، مجید صالحی، بیتا سحرخیز، فلور نظری با حضور عمارتفتی، بهاره افشاری، نیما شاهرخ‌شاهی، نیلوفر خوش‌خلق، سعید داخ، عباس جمشیدی، سیامک احمدی و با معرفی اشکان اژدری و پوریا علم‌الهدایی به چشم می‌خورند و دو چهره نوجوان به نام‌های مهدی رستگار و ارسیا صاحب‌رافت نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
موسیقی این اثر به عهده آهنگساز آلمانی با نام «نویان»، مدرس آهنگسازی در آلمان بود که برای اولین بار در ایران در «صداهای خاموش» فعالیت کرد.
 
لوکیشن‌های فیلم از دروازه غار تهران آغاز و تا مجتمع پالادیوم ادامه داشت.
 
 
دیگر عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سهی بانو ذوالقدر، مدیر فیلمبرداری: همایون قربانی، صدابردار: امیر حاتمی، گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: مهرناز اکبری، مدیر تولید: نرگس معصومی، تدوین: وحید قاضی‌میر‌سعید، عکاس: کوروش جوان، تنظیم رنگ: سامان مجدوفایی، موسیقی: نویان.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.