اصفهان؛

نصب 200 دوچرخه رنگ‌آمیزی شده در سطح شهر اصفهان

سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان حدود 200 دوچرخه فرسوده را در شهر اصفهان نصب کرد که این دوچرخه‌های فرسوده از ایستگاه‌های دوچرخه شهرداری اصفهان و با مشارکت مردم اصفهان جمع‌آوری شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان  در خصوص نصب نمادهای سازمان زیباسازی در شهر اصفهان با موضوع ایثار و شهادت اظهار کرد: از کل تعداد طاقچه‌های مجازی شهر اصفهان 7 عدد از طاقچه‌های مجازی به موضوع ایثار و شهادت اختصاص یافته‌اند.

مهدی بقایی افزود: شهدای پزشک، مدافع حرم، خلبانان، رسانه، کارگر و غیره از شهدایی هستند که برای طاقچه‌های مجازی در نظر گرفته شده‌اند و طرح‌هایی از این شهدا به روی فلز چاپ می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌چنین در بحث فضاسازی شهری حدود 50 استند در شهر اصفهان با موضوع شهدا کار شده که در محدود چهارباغ تا میدان شهدا نصب شده‌اند و دارای عناوین مختلفی هستند.

وی تأکید کرد: نماد عروج در چند هفته پیش در حاشیه اتوبان شهید خرازی اصفهان نصب شد که با موضوع شهادت در ارتباط بود که این نماد با ارتفاع 14 متری در آن منطقه از شهر اصفهان توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب شد.

بقایی ادامه داد: هم‌چنین 7 دیوارنگاره با موضوع شهدا در مناطق مختلف شهر اصفهان کشیده شده که 2 نمونه از آن در گلستان شهدای اصفهان کار شده است.

وی در رابطه با زیباسازی و تغییر سیمای خیابان‌های شهر اصفهان اضافه کرد: بحث خیابان‌های جدیدی که تازه توسط شهرداری اصفهان احداث شده‌اند که دیوار برخی از این خانه‌ها در حاشیه این خیابان‌ها افتاده بودند و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان آن‌ها را اصلاح کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان 8 هزار مترمربع از چهره دیوارهایی را که در حاشیه خیابان‌های جدید افتاده بودند را اصلاح کرد که اصلاح دیوارها در خیابان‌های زاده، خواجه نظام الملک و زهیرالسلام از جمله آن‌ها بودند.

وی ادامه داد: هم‌چنین در برخی از زیرگذرهای درون شهری اصفهان هم توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، دیوار نگارهایی کار شده و در مجموع 12 هزار مترمربع دیواره‌های این 3 زیرگذر زیباسازی شده‌اند.

بقایی اظهار کرد: در زیرگذر درون شهری عسگریه اصفهان بحث نقاشی خط، در زیرگذر شهدای صفه کاشی‌های 7 رنگی در حال کار شدن هستند و هم‌چنین زیرگذر امام خمینی (ره) در منطقه 15 شهرداری اصفهان در رابطه با خاتم‌کاری دیوارنگاره‌هایی در حال کار شدن هستند.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان حدود 200 دوچرخه فرسوده را در شهر اصفهان نصب کرد که این دوچرخه‌های فرسوده از ایستگاه‌های دوچرخه شهرداری اصفهان و با مشارکت مردم اصفهان جمع‌آوری شدند و توسط این سازمان رنگ‌آمیزی شدند؛ این دوچرخه‌ها برای ایام نوروز نصب شدند و رنگ و چهره خاصی را به شهر اصفهان دادند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار مترمربع دیواره‌های مرتفع و حدود هزار و 500 مترمربع دیواره‌های با ارتفاع کم در شهر اصفهان توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان دیوارنگاری و رنگ‌آمیزی شدند.

وی در پایان ابراز کرد: پروژه‌های جدیدی از طرف سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای زیباسازی این شهر در حال اجرا هستند که این پروژه‌ها می‌توانند چهره واقعی شهر اصفهان را به مردم و گردشگران نشان دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.