امروز؛

راه اندازی دهمین خانه هلال در اهواز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اهواز از گشایش دهمین خانه هلال امروز چهارشنبه، 16 فروردین در این شهرستان خبر داد.

راه اندازی دهمین خانه هلال در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فتح اله هاشم نژاد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر اهواز اظهار داشت: برای رسیدگی و امداد رسانی به تمام نقاط شهرستان اهواز در زمان بروز حادثه نیاز به راه اندازی خانه هلال در تمامی مناطق است.
 
وی افزود: در هفته آینده 4 خانه هلال در چهار روستای بخش اسماعیلیه اهواز گشایش می یابد و شرایط برای راه اندازی 4 خانه هلال در بخش غیزانیه اهواز فراهم شده است.
 
هاشم نژاد تصریح کرد: افراد فعال در خانه های هلال، با فراگیری آموزش امدادی، به جمعیت هلال احمر در زمان حادثه و بحران کمک می کنند و به دلیل آشنایی با منطقه می توانند در زمان بحران راهنمای خوبی برای جمعیت هلال احمر باشند.
 
هاشم نژاد بیان کرد: تلاش داریم تا در تمامی مناطق شهری و روستایی خانه های هلال راه اندازی شود تا بهترین پوشش امدادی را در زمان بروز حادثه احتمالی داشته باشیم.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اهواز با اشاره به اینکه خانه های هلال بیش تر در حسینیه ها و مساجد راه اندازی می شوند اذعان داشت: هدف از راه اندازی خانه های هلال افزایش تاب آوری جامعه در برابر حوادث و اقدام مناسب مردم در زمان حادثه است.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است که تا پایان امسال تعداد خانه های هلال در شهر و روستاهای اهواز به 20 مرکز افزایش یابد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.