گلباران گل گهر در بابل

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در دیداری پر گل موفق شد تیم گل گهرسیرجان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در هفته سی ام مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور  و در یکی از حساس ترین بازی‌ها تیم خونه به خونه بابل در حالی از ساعت  16 و 15 دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه هفت تیر میزبان تیم صدر جدولی گل گهرسیرجان بود که به حکم کمیته انضباظی این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 
در این بازی تیم خونه به خونه با نتیجه پر گل 5 بر 1 حریف خود را با شکست بدرقه کرد میلاد نوری در دقیقه 24 ، مهران فرضیات در دقیقه 33  ، حمید کاظمی در دقایق 60 (پنالتی ) و 62  و روح اله باقری در دقیقه 82  برای تیم خونه به خونه گلزنی کردند و شاهین مجیدی در دقیقه 13 تنها گل تیم سیرجانی را به ثمر رساند.
 
تیم گل گهر که این فصل با وینگوبگوویچ سرمربی کروات خود به لیگ برتر چشم دوخته  امروز در بابل بازی سختی را مقابل شاگردان نادر دست نشان پشت سر گذاشت و از تبعات این شکست ، از دست دادن صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور  بود.
 
تیم خونه به خونه بابل با کسب این پیروزی دلچسب 45 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم گل گهرسیرجان هم با این شکست 53 امتیازی باقی ماند و به رده دوم جدول سقوط کرد.
 
در یکی دیگر از دیدارهای امروز تیم نساجی مازندران بعدازظهر امروز در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده بوشهر به پایان رسید، تیم نساجی با این شکست و با همان 43 امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.