سنندج؛

فراخوان مقاله دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان اعلام شد

کنگره شهدای دانشجوی کردستان برای برگزاری دومین دوره فراخوان خود را در در 9 محور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان ویژه دانشگاهیان برای انتخاب برترین مقالات علمی برگزار می شود و علاقمندان می توانند مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

محورهای این کنگره در 9 محور شامل مبانی و ضرروت ترویج فرهنگ دفاع و شهادت، شهدای گمنام و ولایت مداری، شهدای دانشجو، تشکل دانشجویی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، رسالت دانشگاهیان و جهاد کبیر، نقش زنان در تربیت جوان مومن انقلابی، رسانه، فضای مجازی و نقش آن در نشر فرهنگ و سیره شهدای دانشجو، جایگاه دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، تفکر جهادی دانش بنیان و نقش آن در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار و سیره شهدای دانشجو و تاثیر راهبردی آن در سلامت اجتماعی است.
مقاله هایی در این کنگره پذیرش می شوند که هرکدام آن متعلق به نفر یا گروه ارسال کننده، حداکثر صفحات آن 20صحفه
A4 باشد، دارای چکیده مقاله به زبان فارسی و حداکثر 250 کلمه، واژگان کلیدی سه تا هفت کلمه و فونت مقاله B nazanin و عناوین B titr باشد.
دانشجویان علاقه مند به شرکت کنگره باید آثار خود را تا پنجم اردیبهشت 96 به دفاتر، حوزه ها و پایگاهای بسیج دانشجویی در دانشگاه خود تحویل دهند.
دومین کنگره شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت سال جاری با همکاری دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره و تا قبل از برگزاری کنگره اصلی در تمام دانشگاه های سنندج و شهرستان ها 33 عنوان برنامه برای آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا، شب شعر، مسابقات فرهنگی و ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا، نامگذاری مکان ها و ساختمان های دانشگاه به نام شهدا برگزار می شود.
مردم کردستان در دوران دفاع مقدس پنج هزار و 470 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز بیش از 250 نفر از این استان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.