اصفهان؛

درخشش دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017

تیم دانشگاه صنعتی اصفهان پس از تیم هایی از آمریکا و چین، عنوان سوم لیگ ربات فوتبالیست شبیه ساز سه بعدی دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان  اعلام کرد: این دوره از مسابقات در 2 بخش دانش آموزی و دانشجویی در لیگ‌های اصلی ربات‌های فوتبالیست، امدادگر، خانگی، صنعتی، مین یاب، پرنده و زیردریایی، 16 تا 18 فروردین سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
در دوازدهمین دوره رقابت های بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 و در لیگ ربات فوتبالیست شبیه ساز سه بعدی، تیم'AIUT3D ' از دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان پس از تیم های 'UT Austin Villa ' از آمریکا و 'Apollo3D' از چین، عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد.

سیدنوید حسینی ایزدی، مهدی تاجمیر ریاحی، سید یعقوب اشکوفراز، مهدی عباسی، محمد روشن ضمیر و محمد فهامی، اعضای تیم دانشگاه صنعتی اصفهان هستند که با نظارت دکتر مازیار پالهنگ، در این رقابت ها شرکت کردند.
هر دستگاه الکترومکانیکی که عمل خاصی را انجام دهد 'رُبات' نامیده می شود. این دستگاه می تواند برای انجام یک وظیفه خاص برنامه ریزی شود.

ربات‌ها دارای سه قسمت اصلی مغز(کامپیوتر)، محرک(بخش مکانیکی) و سنسور است.
روبات های فوتبالیست، روبات های هوشمندی هستند که از طریق برنامه هوشمندی که به آنها داده می شود بطور خودکار در زمین مسابقه، فوتبال بازی می کنند و به عبارت دیگر این روبات ها از راه دور کنترل نمی شوند بلکه بدون دخالت انسان با یکدیگر فوتبال بازی می کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار