در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور هومن حاج عبداللهی در پایتخت 5 / سه ساله که اجرا نکردم

بازیگر علی البدل از همکاری با سیروس مقدم و ایفای نقش در پایتخت 5 گفت.

هومن حاج عبداللهی بازیگر در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال علی البدل گفت :من از پایتخت 2با گروه سیروس مقدم کار کردم البته من طرح علی البدل را قبل از پایتخت شنیده بودم و محسن تنابنده چارجوبی ازآن را به من گفته بود و از حضور در این سریال خوشحال هستم.  

وی در خصوص تمایل بیشتر به بازیگری نسبت به اجرا بیان کرد: در حال حاضر تمایل من بیشتر به بازیگری است حدود ساله که اجرا نکردم به نظرم اجرا یک کار مستمر و اداری است و باید در طول سال زمان بگذارم شاید برای سریال سه ماه در همدان حضور داشته باشم چراکه دغدغه اصلی ذهنی و دلی من بازی بود و بر اثر یکسری از اتفاقات اجرا می کردم.  

وی در خصوص هماهنگی بین بین بازیگران سریال علی البدل اظهار داشت: با بهرام افشاری از پایتخت 2 آشنا هستم هادی کاظمی از دوستان قدیمی من است و همه با هماهنگى محسن تنابنده کارها را پیش بردیم و با تعاملی که با آقای مقدم داشتیم جلوی دوربین رفتیم.  

بازیگر پایتخت در خصوص حضور در برنامه خندوانه به عنوان صدا پیشه بیان کرد: قرار است در سریال پایتخت 5 حضور داشته باشم  و تا پایان این سریال در خندوانه حضور ندارم.

وی در خصوص انتقادات به سریال علی البدل تصریح کرد :از قسمت های اول سریال حدود 50درصد مخاطب داشتیم که سریال را دوست نداشتند متاسفانه با پایتخت مقایسه می کردند از طرفی قصد هیچ کدام از عوامل این نبود که کاری شبیه پایتخت بسازیم بلکه ما سریالی مجزا ساختیم که فقط بخشی بازیگران تیم پایتخت در سریال علی البدل حضور داشتند. البته از قسمت پنجم مخاطب جذب سریال شدند و آن ده درصدی که مخالف هستند حق آنها است چراکه سلیقه مخاطب را می پذیریم.

بازیگر پایتخت در خصوص اهالی همدان عنوان کرد: همدانی ها افراد با شخصیتی هستند با ما استقبال خوبی داشتند و ما خاطره خوشی از آنها داریم.

وی در خصوص سختی کار در روستا اظهار داشت: لوکیشن سختی داشتیم هموز زانوهایم درد می کند چراکه کف گیوه های ما تخته چوبی بود و ما با همین گیوه ها در دهات راه می رفتیم خیلی اذیت شدیم اما در نهایت برای موفقیت سریال تلاش کردیم.  
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار