اردبیل؛

کلنگ احداث کارخانه تولید ادوات کشاورزی در اردبیل به زمین زده شد

کلنگ احداث کارخانه تولید ادوات کشاورزی، حمل و نقل سنگین و فوق سنگین با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، استاندار اردبیل، در آئین کلنگ زنی احداث کارخانه تولید ادوات کشاورزی و حمل و نقل سنگین و فوق سنگین در محل شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل گفت: استان اردبیل رو به صنعتی شدن می رود و اهتمام جدی در مسئولان استان برای حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری وحود دارد.

مجید خدابخش با اشاره بهنامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغالاز سوی مقام معظم رهبریگفت: کلیه مراحل اداری صدور مجوزهای لازم برای احداث این کارخانه در کمترین زمان ممکن انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی و صنعتی زمانی موفق خواهد بود که وارد مرحله صادرات قرار گیرد و با افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود قدرت رقابت داشته باشد، اظهار داشت: کارخانه تولید ادوات محبی، محصولات تولیدی خود را که با استفاده از دستگاه های داخلی انجام می دهند به کشورهای خاورمیانه، آسیایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می کنند.

استاندار اردبیل گفت: این پروژه در مساحتی بالغ بر 2 هکتار واشتغالزایی برای 400 نفر در مرحله نخست و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 30 میلیارد تومان اعتبار برای تولید ادوات کشاورزی و حمل و نقل سنگین و فوق سنگین از جمله تریلر‌های کمرشکن و فوق کمرشکن طراحی شده است که به طور حتم در بخش کشاورزی و حمل ونقل استان و کشور بسیارمفید خواهد بود.

خدابخش افزود: با اجرای فازهای بعدی افزایش اشتغال این کارخانه به 1500نفر نیز امکان پذیر است که امیدواریم با حمایت های انجام گرفته و پرداخت تسهیلات لازم کارخانه تولید ادوات کشاورزی و حمل ونقل محبی به بزرگترین کارخانه تولیدی و اشتغال زائی استان تبدیل شود.

گفتنی است با آغاز تولیدات این کارخانه علاوه بر کاهش هزینه تمام شده تولید ادوات کشاورزی و حمل ونقل سنگین و فوق سنگین و جلوگیری از خروج ارز از کشور ، با صادرات محصولات تولیدی این کارخانه، ارز قابل توجهی وارد اقتصاد کشور می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
شرکت سبز کاران سبلان تولید کننده ادوات مکانیزه کشاورزی
Iran (Islamic Republic of)
اردبیللیلر!
۱۹:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
اهالی استان خواهشمند است صنایع سنگین و مادر را در استان توسعه دهید اردبیل را به نماد صنعتی منطقه تبدیل کنیم