قیمت بلیت های دیدار پرسپولیس ایران - الریان قطر از 15 تا 35 هزار تومان اعلام شد

بلیت بازی پرسپولیس برابر الریان به قیمت‌های 35 هزار تومان 25 هزار تومان و 15 هزار تومان ارائه می‌شود در حالی که قیمت پایه بلیت‌های ورزشگاه ملک فهد در ریاض برای بازی دیگر گروه 800 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قیمت بلیت در میان تیم های گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم مانند سایرمسائل از جمله  امکاناتو شرایط متفاوت است. به طور مثال  یک قطعه بلیت برای بازی الهلال والوحده، حریفان هم‌گروه پرسپولیس نشان می‌دهد که بهترین جایگاه ورزشگاه 800 هزار تومان، بلیت درجه دوم 500 هزار تومان، کلاس 3 برای بلیت 100 هزار تومان وکلاس معمولی 40 هزار تومان خواهد بود.

 
قیمت بلیت های دیدار پرسپولیس  ایران الریان قطر  از 15 تا 35 هزار تومان اعلام شد
 
 

اما برای بازی پرسپولیس والریان قطر، بلیت جایگاه اصلی 35 هزار تومان است، بلیت روبروی جایگاه و پشت دروازه‌ها 25 هزار تومان و طبقه دوم 15 هزار تومان است.

در ورزشگاه ملک فهد عربستان اما قیمت‌ها چنین است:

بخش مقصوره 800 ریال معادل 800 هزار تومان به قیمت ریال در بازار آزاد ... این بخش همان وی آی پی است.

بخش منصه 500 ریال معادل 500 هزار تومان به قیمت ریال در بازار آزاد ...منصه به بهترین جای ورزشگاه گفته می‌شود.

ممتازه 100 ریال معادل 100 هزار تومان  به قیمت ریال در بازار آزاد ... بخش ممتاز نسبت به بخش معمولی واجد امتیازات ویژه ای است که از آن جمله به موقعیت دید و فاصله تماشای بازی مربوط می‌شود.

موحده 40 ریال معادل 40 هزار تومان به قیمت ریال در بازار آزاد...بخش موحده معمولی‌ترین جای ورزشگاه است که البته بیش از نیمی از صندلی‌های ورزشگاه به این بخش تعلق خواهد گرفت.

البته نباید مقایسه را با بالاترین قیمتها که در ایران 35 هزار تومان و در عربستان 800 هزار تومان است انجام داد بلکه باید با حداقل هامقایسه کرد . در این صورت قیمت حداقلی در ایران15 هزار تومان و در عربستان 40 هزار تومان است .


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار