اکسپرس: نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی سوم پس از هشدار ایران و روسیه به آمریکا

اکسپرس نوشت پس از حمله آمریکا به سوریه و هشدار تهران و مسکو به واشنگتن درباره هرگونه تهاجم نظامی به دمشق، نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی سوم افزایش یافته است.

اکسپرس: نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی سوم پس از هشدار ایران و روسیه به آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه انگلیسی اکسپرس با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه، ایران و روسیه تهدید کردند تهاجم نظامی آتی واشنگتن علیه دمشق را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

در ادامه گزارش آمده است: این دو کشور و متحدان‌شان با صدور بیانیه‌ای مشترک، اعلام کردند حمله موشکی آمریکا به (پایگاه الشعیرات) سوریه عبور از خط قرمز بود و افزودند: ما تهاجم [علیه سوریه] را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت. 

نگارنده مطلب پس از اشاره به افزایش تنش‌های میان واشنگتن و مسکو بر سر منطقه خاورمیانه، می‌افزاید: «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران، با محکومیت حمله هوایی آمریکا به سوریه، خواستار تحقیقات بین‌المللی درخصوص حمله شیمیایی اخیر در سوریه شد که به کشته شدن دست‌کم 70 نفر انجامید. وی هشدار داد حملات موشکی آمریکا خطر تشدید افراط‌گرایی در منطقه خاورمیانه را افزایش داده است. 

در ادامه گزارش با اشاره به تماس تلفنی روحانی با «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه، آمده است: روحانی در این تماس، اظهار داشت ادعاها درباره حمله شیمیایی در سوریه تنها بهانه‌ای برای برهم زدن روند صلح در این کشور بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۱۶:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
اوه کوتاه بیاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
جنگ بشه ببینین چه بلایی سرشون میاریم.تو جنگ 33روزه سربازای اسرائیلی میگفتن کیو قراره بزنیم اینا تو ارتش ما هستند
Germany
یحیی
۱۶:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
جنگ بشه ، جنگ نشه ، در هر صورت ما پیروزیم که در جبهه حقیم.
زنده ایم با ولایت تا شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
نه ایران نه امریکا وروسیه هیچکدوم وارد جنگ رودر رو نمیشن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
مرگ بر امریکای حرامزاده
-
سجاد
۰۹:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
اگر مرد هستن با ایران و روسیه بگیرن تا ببینن که یه من ماست چقدر کره داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
الان تو گفتیو اونا هم ترسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
بعضیها جوری حرف میزنن که انگار اگه جنگ بشه ما به آمریکا موشک میندازیم اونها هم به ما نقل وشکلات میندازن جنگ یعنی بمب اتم و نابودی بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
دوست عزیز فیلم زیاد میبینی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
من از روسها اطمینانی ندارم.فقط از این نگرانم که روسها آغازگر جنگ با آمریکایی ها باشند ووقتی ایران را وارد جنگ کردند خودشان را کنار بکشند .روس ها طول تاریخ کارنامه خوبی ندارند ومنفعت طلب بودند وهربار به سمت وسویی می روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
ضربه زدن به امریکا فقط از طریق ارتباط گسترده و دوستانه کشور های اسیایی با هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
با اتحاد سه قطب اقتصادی تسلیحاتی و استراتژی مشخص (نقشه راه) که شامل چین روسیه و ایران است می توان به راحتی از عهده آمریکا و همپیمانانش بر آمد.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
طوری از جنگ صحبت می کنید که انگار که مورد خاله خاله بازی صحبت می کنید جنگ یعنی نابودی جنگ یعنی از بین رفتن نسلی از انسان ها که به خاطر قدرت طلبی و منفعت طلبی حکومت ها به سمت نابودی در حرکت هستند.
و نابودی مردم هیچ گونه افتخاری ندارد پس اینگونه با افتخار از نابودی حرف نزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عزیز من جنگ خله بازی نیست. اما مثل موش لرزیدن و تو سوراخ قایم شدن هم به خاطر خطر جنگ درست نیست. ژاپن تو جنگ با آمریکا ترسید و تسلیم شد و آمریکای نامرد وقتی که ژاپن تسلیم شد دو تا بمب هم تو ژاپن انداخت و نسل کشی کرد. این که ما با حساب و کتاب دنیایی بخوایم محاسبه کنیم. آره باید ترسید و باید مطیع محض شیر جنگل شد. اما اگه ذره ای اعتقاد و اطمیمان. به خصوص اطمیمان به خدا باشه، ترس به دل راه نمی دیم و جلوی قلدر جهان وای میستیم. و اگه این کار رو کردیم. خداوند هم کمک می کنه و حتی ممکنه بدون خونریزی ملت رو پیروز کنه.
خداوند قسم خورده که یاور مظلومه به شرطی که مظلوم خودش رو به ذلت نکشونه
Germany
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
جان دلم ترسیدن ومنتظر نابودشدن هم افتخار نیست کشورهای اسلامی عربی دور ور خودتو نگاه کن نتیجه ترس وبی دینی را ببین خوب نگاه کن با دین مهربانی و عشق و مردم دوستی چه کردن ببین به جان کشورهای اسلامی افتادن اگه اینهمه ترس و دنیا پرستی نبود اینهمه مردم بی گناه عراق ، سوریه ودیگر کشورهای اسلامی که کشورهاغربی برای تکه تکه کردن و به استعمار درآوردنشان دندان تیز کردن کشته نمشدن نتیجه بیفکری که از ترس بوجود می آید همینه بزرگوار با توخونه نشستن و به خود لرزیدن آرامش بوجود نمی آید کشورهایی که از اون ور کره زمین اومدن جنگ طلب نیستن و برای تفریح اومدن یا برای هدف نهایی شون که تکه تکه کردن کشورهای اسلام از جمله کشور خودته حالا حاضری تو خونه بشینی و دم از دوری از جنگ بزنی البته این به این مفهوم نیست بدون درایت به جنگ دامن بزنیم چون ماکشوری متمدن تر از آمریکا هستیم که چند صد سالی از بوجود اومدنشون که با کشتار ساحبان اصلی اون سرزمین بوده بوجود اومدن و کشور اسرائیل که وضعیتش روشنه ما بلند نشدیم بریم آمریکا و اروپا مردمشونو به خاک وخون بکشیم و دم از حقوق بشر بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام ایران هم باید ناوجه امریکا در دریای مدیترانه غرق می کرد وجندتا موشک هم به به رزیم التروریست حجاز می زد تا هم امریکا از این غلطها نکند وهم انتقام خونهای حجاح ایرانی را از این رزیم تروریستی حجاز می کرفتیم التروریست خیلی در حق مردم ایران ظلم وستم کرد از زمان شاه خائن که بحرین را به ناحق اشغال کردند هم در جریان 8 سال جنک تجمیای ووو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
به همین سادگی!!!!!!!!
جنگ شوخی و بازی نیست
هر چقدرم هم قدرت نظامی خوبی داشته باشیم اما باید پذیرفت که بعد از جنگ شاید یم وجب خاک ندیم اما با ویرانی هایی که سالیان سال جبرانش طول می کشه مواجه می شیم
از دشمن نمی ترسیم و اگر ذره ای به خاک ایران چشم داشته باشد چشم خودش و متحدانش را برای همیشه از حدقه خارج می کنیم تا دیگر نبینند دنیارو که بخوان جنگی راه بیاندازند
ولی نباید الکی بر طبل جنگ کوبید، باید سعی کرد با سیاست صحیح به آرامش کشور و خاورمیانه کمک کرد
امروزه ایران با سیاست های کارآمد و صحیح و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب دستاوردهای مناسبی به دست آورده است.
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
جنگ به دو دلیل بوجود می آید 1- طرف نتواند به خواسته اش برسد که آمریکا هر چه می خواهد می کند.2- دو قدرت برابر و مساوی نتوانند همدیگر را تحمل کنند که روس و آمریکا با هم کنار می آیند. پس جنگ جهانی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
اینها با این حمله، خواستند بگن که خیلی لاتن و هر زمان که بخوان به ایران هم حمله می کنن، اما واسه ما لات که نه شکولات هم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
دقیقا،
لازم شه از روشون رد میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
زیاد تند نرو
جنگ به همین راحتی هم که میگی تموم نمیشه اخوی
فکر زن و بچه های مردم بیگناه باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
اگر ترامپ مشاورینش را از متخصصین نظامی، جنگی و استراژیست های زبده و نه تاجرین انتخاب می کرد، هرگز این اقدام خطرناک رو نمی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۱:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
برای اسلام افرادی جان فدا کردند که از زن و فرزندشان گذشتند کسی که برای دفاع از اسلام زن و فرزند را بهانه میکند ایرانی و مسلمان نیست
آخرین اخبار