چشمک افضل به نیمکت گیتی پسند/ ستاره های تیم مخالف بازگشت مربی اصفهانی

اخبار رسيده از اصفهان خبر از احتمال بازگشت عليرضا افضل به نيمكت گيتي پسند اصفهان دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با رضا لک بعد از سه دوره ناکامی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت اما از همان روزهای ابتدایی بعد از قهرمانی بحث سرمربی فصل آینده این تیم نقل محافل فوتسالی بود که مصاحبه های اعضای این باشگاه هم مهر تاییدی بر علاقه برخی از اعضای باشگاه برای تغییر در نیمکت این تیم داشت.

در حالی که مدیران گیتی پسند از چند گزینه خود برنامه گرفتند و قرار است در روزهای آینده سرمربی آسیایی فصل بعد تیم را معرفی کنند، اخبار رسیده از اصفهان حکایت از علاقه علیرضا افضل به بازگشت به نیمکت گیتی پسند اصفهان و نزدیک شدن وی به این باشگاه دارد. البته شنیده می شود این مربی گزینه اصلی یک باشگاه خوب لیگ هم می باشد ولی برای تصمیم گیری هنوز منتظر گیتی پسندی ها است. البته حضور افضل در مراسم ختم مادر همسر علی جنتی -مدیرعامل باشگاه- و حضور این مربی در محل باشگاه گیتی پسند به این شایعات دامن زده است اما هنوز خبر رسمی از سمت باشگاه اعلام نشده است.

بازگشت افضل به گیتی پسند در حالی ممکن است اتفاق بیفتد که این مربی راضی به ارایه برنامه برای فصل بعد باشگاه نشده و اعلام کرده هر وقت سرمربی قطعی شدم برنامه ریزی فصل بعد را اغاز می کنم که این نشان از توپ پر افضل برای بازگشت به اصفهان دارد.

افضل حتی احمد باغبانباشی و امیر اسدی دوستان و همکاران قدیمی اش را به عنوان دستیاران جدید انتخاب کرده و خواستار قطع همکاری با تمام اعضای کادر فنی فصل قبل شده است.

همچنین شنیده می شود برخی از بازیکنان این تیم نظیر علی اصغر حسن زاده و مهران عالیقدر و احمد اسماعیل پور از باشگاه درخواست تسریع در تصمیم گیری کرده اند تا اگر مربی ای بر خلاف مسیر آنها در راس این تیم اصفهان قرار گرفت فرصت مناسب برای انتخاب باشگاه بعدی را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار