اگر ترس از ارتفاع دارید اینجا کلیک نکنید!

در این گزارش استخر معلقی در ارتفاع ۵۰۰ پایی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این استخر در ارتفاع ۵۰۰ پایی با کفپوشی از جنس پلکسی گلاس 8 اینچی ساخته شده که از کف شیشه‌ای مانند آن منظره ای مرتفع و وحشتناک کاملا دیده می‌شود، پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد، جنس آن از نوعی پلی کربنات شفاف بوده که نوعی پلیمر است، از دیگر ویژگی‌های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است.

این پلاستیک به قدری شفاف است که هنگام راه رفتن بر روی آن شما احساس می‌کنید که در حال قدم زدن روی هوا هستید. اگر شما جزو کسانی هستید که از ارتفاع می‌ترسند، حتی تماشای این عکس‌ها نیز برای شما ایجاد وحشت خواهد کرد و ممکن است دچار سرگیجه شوید، چه برسد به این که بخواهید شنا در آن را واقعا تجربه کنید. این استخر در هیوستون تگزاس بر فراز یک ساختمان ۴۰ طبقه ساخته شده و مردم تصور می‌کنند که در صورت ایجاد یک ترک کوچک در کف این استخر ممکن است از بالای این ساختمان یک آبشار عظیم به سمت خیابان جاری شود.

لازم به ذکر است که فوت یا پا واحد اندازه‌گیری طول برابر ۱۲ اینچ و معادل ۳۰٫۴۸ سانتی‌متر است که با مخفف ft و یا پریم (') نمایش داده می‌شود.

اگر ترس از ارتفاع دارید اینجا کلیک نکنید

اگر ترس از ارتفاع دارید اینجا کلیک نکنید

اگر ترس از ارتفاع دارید اینجا کلیک نکنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار