برگزاری کارگاه تحریر نام های خدا در قاب هنر

کارگاه تحریر نام های خدا در قاب هنر دوشنبه شب با هدف گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه تحریر نام های خدا در قاب هنر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه کارگاه نوشتن نام های خدا در قاب هنر با حضور 15 نویسنده خوش ذوق هم استانی در حوزه هنری این استان برگزار شد، گفت: نویسندگان با ذوق و هنر خود نام های خداوند را به شیوه های مختلفی به رشته تحریر در آوردند و شماری از شهروندان نیز با حضور خود علاوه بر دیدن این آثار با آخرین تکنیک های خوشنویسی آشنا شدند.

امید پارسایی فر برگزاری این کارگاه را در راستای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نفرات برگزیده علاوه بر اینکه برنده جایزه ویژه این کارگاه شدند فرصت ارائه اثر خود در گالری سوره حوزه هنری بوشهر را کسب کردند.

وی برنامه های تدارک دیده شده برای هفته هنر انقلاب اسلامی را اینگونه عنوان کرد: دیدار با خانواده شهید انجم افروز(در خورموج)، بررسی سینمای شهید آوینی با حضور فیلمسازان برجسته استان، برگزاری شب شعر قیصر امین پور همراه با پخش فیلم و اجرای موسیقی سنتی و برگزاری کارگاه تخصصی ادبیات پایداری با حضور گلعلی بابایی نویسنده دفاع مقدس.

پارسایی فر یادآور شد: شهیدان زالی، انجم افروز و کشتکار سه هنرمند شهید استان بوشهر هستند که به منظور نکوداشت آنها برنامه مختلفی از جمله مدون کردن زندگی نامه، جمع آوری آثار مربوط به آنها و ساخت فیلم تدارک شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی بیش از 20 برنامه محوری در سطح استان تدارک دیده شده ادامه داد: برگزاری نشست تخصصی سینمای انقلاب، محفل طنازان استان (فرهنگ سرای شهر شنبه شهرستان دشتی)، شب خاطره دفاع مقدس و بررسی سینمای شهید آوینی از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.