بندرعباس؛

دستگیری قاتلان جوان 20 ساله در بندرعباس

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتلان یک جوان ۲۰ ساله در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر خرم روی جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۱۶ اسفند سال 95 در یکی از محلات بندرعباس درپی درگیری چند نفر با یک جوان، جوان ۲۰ ساله به قتل رسید.  
 
وی افزود:با متواری شدن قاتلان مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی هویت ضاربان به نام های "علی - ف"۲۵ ساله ساکن شهرستان کهنوج و" سعید - ز" ۲۷ ساله ساکن بندرعباس شناسایی شد.
 
سرهنگ علی اصغر خرم روی افزود: در ادامه تحقیقات، مخفیگاه متهمان در بندرعباس شناسایی و متهمان دستگیر و از نامبردگان پیرامون موضوع قتل تحقیق شد.
 
وی گفت: متهمان ابتدا منکر حضور در صحنه درگیری بودند که پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود یکی از متهمان لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: نامبرده در ادامه اعترافات خود معترف شد در روز حادثه با یکی از دوستان خود در محله دوهزار بندرعباس در حال عبور بودند که با مقتول درگیر که در این درگیری با چاقویی که دردست داشته چند ضربه به سینه و گردن  مقتول زده و از محل متواری و به کهنوج فرار کرده اند.
 
سرهنگ خرم روی  افزود: قاتلان دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل  قانونی  به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.