چمنیان: شاکله اصلی تیم نوجوانان تا پایان اردیبهشت مشخص می شود/ به بازی‌های تدارکاتی و اردوهای قوی نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، گفت: تا پایان اردیبشهت باید به شاکله و ساختار اصلی تیم‌مان برسیم و کارمان را برای حضور قوی در مسابقات جام جهانی پش ببریم.

عباس چمنیاندر گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره آخرین وضعیت آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان برای حضوری قدرتمند در رقابت های جام جهانی هندوستان بیان کرد: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال96  از دوشنبه (21 فروردین) در مرکز تیم های ملی فوتبال آغاز شد. در این اردو، 2 جلسه در روز تمرین می کنیم. با توجه به اینکه تمرینات تیم ملی مدتی تعطیل بود این اردو، برای ارزیابی وضعیت جسمانی بازیکنان برگزار شده است. البته بازیکنان تیم تیم ملی، نوجوانان موظف بودند در ایام تعطیلات، تمرینات اختصاصی انجام داده و گزارش عملکرد خود را به کادر فنی تیم ملی ارائه کنند.

وی افزود: پس از این که بازیکنان مد نظر وساختار اصلی تیم ما تا پایان اردیبهشت مشخص شد، از ابتدای خرداد کار اصلی ما آغاز ما می شود. اردو فعلی پنج شنبه هفته جاری به اتمام می رسد اما همچنان در حال پیگیری هستیم تا اگر بازیکن جدیدی بتواند به تیم ملی کمک کند، وی را به اردو دعوت کنیم. 

چمنیان درباره اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی نوجوانان تا زمان آغاز جام جهانی 2017 تصریح کرد: در تلاش هستیم تا اردوها و بازی‌های دوستانه مناسبی را تدارک ببینیم. روز گذشته با محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی جلسه داشتیم و دغدغه‌های خود را در این به وی مورد اعلام کردیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: برگزاری باری های دوستانه و اردوهای تدارکاتی مناسب، کی از مهم ترین اولویت های ماست. نیاز به انجام دادن بازی مقابل تیم‌های آفریقایی، اروپایی و آمریکایی داریم. تاکنون مقابل تیم های اروپای شرقی بازی کرده ایم اما به برگزاری دیدار تیم دوستانه با تیم های از غرب این قاره نیاز داریم.

وی درباره ناهماهنگی هایی که قبل از شروع جام جهانی نوجوانان برای سن برخی بازیکنان ایجام می شد،گفت: قبلا بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی آ‌سیا دو بار تست ایکس‌ری را انجام دادند. بعد از مشخص شدن شاکله اصلی تیم در خرداد ماه یکبار دیگر آزمایش ایکس ری می‌گیریم تا ببینیم کسی مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد. همچنین طبق قوانین فیفا یک ماه قبل از برگزاری مسابقات بار دیگر این تست را می‌گیریم تا با خیال راحت عازم مسابقات شویم. قبل از مسابقات آسیایی یک بازیکن شرایط حضور در این رقابت‌ها را نداشت که فوراً او را کنار گذاشتیم تا به حیثیت فوتبال ایران خدشه‌ای وارد نشود.

سرمربی در مورد اینکه مهدی تاج قبل از حضور در بازی پرسپولیس و الریان لحظاتی به اردوی تیم ملی نوجوانان رفته بود، اظهار داشت: بله، دیدار کوتاهی داشتیم و تاج در مورد شرایط تیم از ما سؤال کرد ما هم خواسته‌هایمان را بیان کردیم و او بار دیگر قول همکاری و حمایت داد تا تیم بتواند به خوبی آماده حضور در مسابقات شود. روز گذشته هم جلسه یک ساعته‌ای با ساکت برگزار کردیم و دغدغه‌های خود را گفتیم.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار