اجرای 100 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان جم

فرماندار جم از اجرای 100 کیلومتر شبکه گازرسانی به 5 هزار و 300 خانوار در این شهرستان خبر داد.

اجرای 100 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان جم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به روستای دوتوولی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت گاز استان و شهرستان با بیان اینکه در دولت یازدهم بیش از 100 کیلومتر توسعه شبکه گاز در جم انجام شده که با این توسعه شبکه 5 هزار و 300 خانوار جدید به شبکه گاز خانگی کشور وصل شدند، به تحقق سیاست های پدافند غیرعامل در حوزه گازرسانی شهرستان جم اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه گاز شهرستان جم به دو خط گازرسانی سراسری متصل شده است که به محض قطع یکی از خطوط، خط دوم وارد مدار می‌شود و از منظر پدافندی، حوزه گاز جم در سطح مطلوبی قرار گرفته است.

نوروزی با اشاره به اتمام عملیات گازرسانی به روستای سرچشمه در هفته‌های آتی افزود: عملیات گازرسانی به آخرین روستای بالای 20 خانوار شهرستان جم نیز در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار داریم طی هفته‌های آتی شاهد افتتاح این پروژه مهم برای مردم سرچشمه باشیم.

فرماندار جم با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توسعه روستایی، به اقدامات دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته در حوزه خدمات رسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: در حوزه گازرسانی بالغ بر 5 میلیارد تومان در جم توسعه شبکه انجام شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساختمان ادارات گاز ریز و انارستان خبر داد و گفت: هم اکنون مناقصه این دو ساختمان در حال انجام است و به زودی با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم، همچنین از احداث مخزن آب روستای تنگمان جمال آباد خبر داد و گفت: در هفته آتی، اجرای پروژه به پیمانکار ابلاغ می شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.