خاطره‌گویی ترامپ از شب حمله موشکی به سوریه:

ترامپ: در زمان خوردن کیک شکلاتی به رئیس‌جمهور چین گفتم به سوریه حمله کردیم

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد خبر حمله موشکی به پایگاه هوایی سوریه را شخصا به همتای چینی خود اعلام کرده است.

ترامپ: در زمان خوردن کیک شکلاتی به رئیس‌جمهور چین گفتم به سوریه حمله کردیم
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه حمله موشکی به سوریه هنگام دیدار ترامپ با شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین رخ داد این خبر چگونه به رئیس جمهور چین منتقل شد، گفت: ما دور میز بودیم. شام را خورده بودیم و مشغول خوردن دسر بودیم. رئیس جمهور شی سرگرم خوردن کیک شکلاتی بود که ژنرال ها به من پیام دادند که کشتی های جنگی موشک ها را به طرف سوریه شلیک کرده اند و موشک ها در راه هستند. من به شی گفتم آقای رئیس جمهور اجازه دهید مطلبی را به شما توضیح دهم. شی مشغول خوردن دسر بود و من ادامه دادم: ما 59 موشک از فاصله چند صد مایلی به سوریه شلیک کرده ایم و مایلم شما از آن اطلاع داشته باشید.

ترامپ افزود: باید این خبر را به شی می دادم زیرا مراسم آن روز تقریبا رو به پایان بود و ما باید به زودی از هم خداحافظی می کردیم. اگر من این خبر را به او نمی دادم، همراهانش پس از چند دقیقه که او خود را برای خواب آماده می کرد به او می گفتند فردی که چند دقیقه قبل با او شام خوردی به سوریه حمله کرد. 

وی در مورد واکنش رئیس جمهور چین به این خبر گفت: او حدود 10 ثانیه مکث کرد و سپس از مترجم خواست یک بار دیگر آن را تکرار کند. فکر نمی کردم این نشانه خوبی باشد. اما او به من گفت هر کسی از سلاح شیمیایی علیه کودکان و بچه های کوچک استفاده کند... شی با این حمله مشکلی نداشت. فکر می کنم او پیام را درک کرد و من متوجه آنچه او گفت شدم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
حیف انسانیت که به راحتی قربانی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
چین فقط اسکناس میشناسه چون میدونه اقتصاد کشوروقدرتمند میکنه ماهم متاسفانه اجناس چینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
مرگ برترامپ اما آنقدرها هم احمق نیست خیلی راحت فکر میکنیم نظر میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ اتفاقاخوب بلد چکار کنه آنقدرها احمق نیست
Germany
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
در واقع اون شب کاری از چینیها بر نمی امده.باید دید جواب این حمله چطور در اینده داده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
عین بچه‌هاافتخار هم میکنه.خاک برسرها
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
متاسفانه امریکا هم بزرگترین قدرت نظامی رو داره و هم تبلیغاتی و هر غلطی میخواد میکنه و راحت هم اون رو توجیه میکنه و اگه دیوانه ای مثل ترامپ هم در قدرت باشه که دیگه بدتر.

بهرحال فقط جلوی این دیوانه ها را با قدرت میتوان گرفت و مطمئن باشید که هیچ غلطی در برابر کره نمیکنه و ما هم باید هر نوع اسلحه پیشرفته رو بسازیم یا بخریم و اگه بمب اتم هم داشتیم که دیگه خیالمون از هر نظر راحت بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
به قیمت پشتیبانی نکردن از استقلال تایوااااان!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۵:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
آمریکا به هر کشوری که بخواد حمله کنه با یه بهانه از پیش آماده شده حمله میکنه فقط از دو کشور میترسه چون میدونه این دوکشور رو امنیت ملی کشورهاشون با هیچ کسی تعارف ندارن . یکی ایران و یکی کره شمالی ، چون میدونه با حمله به این دوتا کشور تضمینی برای بقاء خودشون و هم پیمانانشون وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
بابا ترامپ دیوانه است جدیدا میخواهد به کره شمالی حمله کند!! و ویتنام دوم را برای امریکا درست کند کره شمالی که چیزی ندارد که برای ازدست دادنش بترسد و احتمالا باید منتظر برگشت جنازه های سربازان امریکایی بود.
کره برعکس سوریه در ثبات هست .
حال یک بمب اتم کره در نیویورک فقط چهل میلیون امریکایی نابود میکند .و موشک های قاره پیما ان کل پایگاه های امریکا در اقیانوس ارام در تیر رس دارد
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۳:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
چین هم رفت درجبهه غرب پشت آمریکا.قطعنامه ای که روسیه اونو وتو کرد روچین رای ممتنع داد ورسما دربازی قدرت به جبهه غرب پیوست.کاش میشد فهمید که ترامپ به چه قیمتی رییس جمهور چین روخریداری کرد.
آخرین اخبار