اصفهان؛

ساماندهی کارگران جویای کار شهر اصفهان در دستور کار است

مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ساماندهی کارگران جویای کار شهر اصفهان در سال جاری خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شهیدی  اظهارکرد: در راستای اجرایی شدن بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها،سال 65 در دفتر طرح و برنامه ریزی شهرداری اصفهان، سازمان ساماندهی صنایع و مشاغل شهری دراصفهان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف این سازمان رفع نابسامانی های مشاغل در شهر و رسیدگی به وضعیت مشاغلی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شود، است.
مشاور ساماندهی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در بخش ساماندهی مشاغل فعالیت های زیادی در دست اقدام است، گفت: در حال حاضر محوطه های کارگاهی شهرک موتورسیکلت، شهرک مبل، شهرک خشکبار و بازار گل و گیاه در دست اجراست.

وی اضافه کرد: بخش سورتینگ و بسته بندی نیز در حاشیه میدان مرکزی میدان میوه و تره بار در حال احداث است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهیدی یادآور شد: آیین نامه هایی تنظیم شده که برخی از آن ها به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسیده است که این آیین نامه ها راهگشای بهره بردارانی که قرار است از امکانات شهرداری استفاده کنند، همچنین راهگشای مناطق شهرداری برای پیشگیری از شکل گیری مشاغل مزاحم در بافت های مسکونی، خواهد بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار