شجاعی: بازی ما با پیکان شش امتیاز دارد/ به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان گفت: به نظر من بازی تیم ما مقابل پیکان شش امتیاز خواهد داشت.

شجاعی: بازی ما با پیکان شش امتیاز دارد/ به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیمعلی شجاعی در گفتگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتایج اخیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر اظهار کرد: در چند بازی اخیر تیم ما با بد شانسی مواجه شد و نتوانستیم از موقعیت های فراوانی که بر روی دروازه حریفان ایجاد کردیم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: من سابقه 45 سال حضور در عرصه ورزش کشور را دارم و از کیفیت تیم های لیگ برتری مطلع هستم، به نظر من برخی از حریفان ما از جمله تیم صنعت نفت آبادان تیم های چندان با کیفیتی نبودند اما توانستند با نتیجه تساوی اصفهان را ترک کنند، اگر در بازی های اخیر مهاجمان ذوب آهن از فرصت های خود به شکل بهتری استفاده می کردند شاید شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

سرپرست تیم ذوب آهن ادامه داد: البته نتایج دیدارهای اخیر ما در لیگ برتر چیزی از ارزش های کادرفنی و بازیکنان تیم ذوب آهن کم نمی کند و مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم همواره در تمرینات نکات لازم را به بازیکنان متذکر می شود و آنان نیز سعی می کنند تاکتیک های مورد نظر کادرفنی را در زمین مسابقه پیاده کنند.

شجاعی همچنین با اشاره به دیدار روز شنبه تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران تصریح کرد: هر دو تیم با یکدیگر رقابت سخت و فشرده ای بر سر کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارند و به نظر من این بازی برای تیم ما شش امتیاز خواهد داشت، کادرفنی ما تیم پیکان را آنالیز کرده و به طور حتم به دنبال کسب نتیجه مطلوب برابر این تیم هستیم.

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در مورد پایان یافتن مصدومیت قاسم حدادی فر گفت: حدادی فر در بازی با استقلال از ناحیه پای راست دچار آسیب دیدگی شد اما خوشبختانه برای دیدار فردا مشکلی ندارد و با نظر کادرفنی می تواند برابر پیکان به میدان برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار