سعداوی: تماشاگرانی که همیشه پشت ما هستند قابل ستایشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از تماشاگرانی که با تمام سختی‌ها خودشان را به ورزشگاه رساندند و از دقیقه یک تا آخر مسابقه ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

سعداوی: تماشاگرانی که همیشه پشت ما هستند قابل ستایشندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نعیم سعداوی پس از تساوی  تیمش در خانه نفت تهران اظهار داشت: قبل از اینکه به بازی بپردازیم، به دایی از این جهت که با این همه مشکل و مسائل تیم موفقی را جمع کرده تبریک می گویم. تیمی که مهره‌هایش می‌توانند هر لحظه نتیجه یک بازی را تغییر بدهند.

وی در ادامه افزود: از تماشاگرانی که با تمام سختی‌ها خودشان را به ورزشگاه رساندند و از دقیقه یک تا آخر مسابقه ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. در نیمه اول حریف از تجربه خود استفاده کرد و به نتیجه لازم رسید. در مجموع بازی برابر بود و در نیمه دوم با برنامه خاصی که داشتیم و سهم ما در خلق موقعیت‌ها و مالکیت توپ و بازی خوب به مراتب بهتر شد.

سعداوی با تمجید از بازیکنان جوان تیم خود عنوان کرد: به بازیکنان جوانمان که شجاعانه تفکرات فنی را انجام دادند و بازی خوبی ارائه دادند، تبریک می‌گویم. آنها جواب اطمینان ما را دادند و آینده متعلق به آنهاست. فوتبال جذابی بود و همه لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: فکر می‌کنم در این مسابقه در کسب سه امتیاز بدشانس بودیم اگر شانس با ما یار بود و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم می توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. مقابل سپاهان نیز با همین کیفیت بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم. لیگ هنوز تمام نشده و سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است تا آخرین لحظه و با تمام وجود با همین بازیکنان جوان تلاش می‌کنیم..
 
وی درباره اینکه در تمام ادوار لیگ برتر یک تیم خوزستانی همیشه مدعی قهرمانی بوده اما در حال حاضر هر دو تیم خوزستانی این شرایط را ندارند، بیان کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و تیم های خوزستانی حرف های زیادی می توانند برای گفتن داشته باشند.در مورد مشکلات فولاد باید بگوییم فصل قبل مشکلات زیادی داشت و تمام اتفاقات قرار بود در یک فصل برای فولاد خوزستان رخ دهد.سال های آینده دوباره مدعی خواهیم شد فقط یک مقدار صبر و حوصله لازم است به طور حتم می توانیم روزهای خوبی برای باشگاه رقم بزنیم و به روزهایی که شایسته باشگاه فولاد خوزستان برگردیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار