‎برگزاری هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزد

هفته دوم هفدهمین دوره از مسابقات سراسری اسبدوانی کورس بهاره کشور عصر روز جمعه در یزد برگزار شد.

‎برگزاری هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یزد ؛ در این مسابقات ۸۰ سوارکار از سراسر کشور در پنج دور به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر در پیست سوارکاری صفائیه یزد با هم به رقابت پرداختند.

در دور اول این رقابت‌ها، ابوالفضل دهقان با اسب نسیم ایساتیس و مالکیت عرفان مومنین موفق به کسب مقام اول شد و امین عطا گزلی با اسب نیمار پیروز و عبدالخالق چپرلی با اسب نهنگ رفیع به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

همچنین در دور دوم، ابوالفضل دهقان با اسب نامبروان سروان و مالکیت میلاد سرداری به مقام اول دست یافت و مهران علایی با اسب مراد شریف و امان محمد با اسب نواب شاه قیم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم، عنایت الله قلرعطا با اسب کاکا و مالکیت جواد یاوری به مقام قهرمانی دست یافت و عبد الخالق چپرلی با اسب نیکنام رفیع دوم شد و رامین شیر محمدلی با اسب میران در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در دور چهارم این رقابت‌ها نیز امان الله قلر عطابا اسب نار دانیالی و مالکیت علی غمخوار به مقام اول دست یافت و امین محمدی با اسب نیگوئل و عنایت الله قلر عطا با اسب مارکوس ستوده نیا مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.

در دور پایانی این رقابت‌ها امین محمدی با اسب لژیونر ضرابیه و مالکیت هادی ضرابیه و محسن یزدان فربا اسب مارشال ابن هماورد و امان محمد قلر عطا با اسب لیثان دهنو به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان در مجموع به صاحبان اسب‌های برتر ۲۸۹ میلیون ریال جوایز تقدیم شد.

مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور در یزد به مدت پنج هفته دیگر در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.