ناصری:بازی امروز بسیار جذاب بود/عملکرد میثاقیان در سیاه جامگان درخشان بوده است

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:بازی امروز بسیار جذاب بود و اگر شانس یاری مان می‌کرد سه امتیاز را می‌گرفتیم.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: بازی امروز بسیار جذاب بود. از نتیجه ناراحتیم با این وجود یک مقدار بد شانس بودیم و اگر شانس یاری مان می‌کرد سه امتیاز را می‌گرفتیم. متاسفانه امتیازات را از دست دادیم.تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم تا بتوانیم نام سیاه جامگان را زنده نگه داریم.
 
وی افزود:عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود و خوشبختانه با عکس العمل های به موقع در نیمه نخست توانستم امید را در تیممان همچنان نگه دارم و در نیمه دوم با تدابیری که کادر فنی برایمان در نظر گرفتیم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و چنان چه بازیکنان در زدن ضربات نهایی دچار بد شانسی نمی شدند به راحتی باید اختلاف چهار گل حریف خودمان را شکست می دادیم.داوری مسابقه هم معتدل بود هیچ مشکلی در قضاوت وی وجود نداشت.
 
ناصری در ادامه تصریح کرد:خوشبختانه از زمانی که میثاقیان به تیم سیاه جامگان آمده هیچ  دیداری را با شکست پشت سر نگذاشته ایم و در تمامی دیدارها با امتیاز زمین مسابقه را ترک کرده ایم و اميدوارم در ديدارهای آينده هم این روند همچنان تداوم داشته باشد بتوانيم شرايط بقا در ليگ را فراهم کنيم.خسته نباشید ویژه هم به کادر پزشکی تیم می گویم که در این مدت با تلاش های شبانه روزی خودشان سعی کردند بازیکنان را از لحاظ آمادگی در وضعیت مناسبی قرار دهند.
 
دروازه بان سیاه جامگان اظهار کرد:باید بگویم تیم صنعت نفت در آبادان توانسته با حمایت هواداران پرشورش بسیاری از تیم های مطرح فوتبال کشورمان را به چالش بکشاند و این موضوع یک مقداری کار ما را سخت کرده بود اما امروز خدا کمک مان کرد تا با کسب یک امتیاز شیرین آبادان را ترک کنیم و این نوید را به مردم خراسان می دهم که در سه دیدار آینده با تمام توان به میدان برویم ماندگاری خودمان را در لیگ تثبیت کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.