کرمانشاه؛

باید شب روز برای پیشرفت کشور تلاش کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:فشار آوردن دشمن برای اینکه ما فناوری هسته ای، موشک و... نداشته باشیم نشان از توانایی ما دارد که باید آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان نا امید کنیم.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت اله علما با بیان اینکه دشمن می‌خواهد در روحیه مسئولان ما ضعف و تزلزل ایجاد کند، افزود: این کار جدید دشمنان نیست بلکه از اول چنین سیاستی را داشته اند وتن‌ها راه مقابله با این موضوع این است که همه‌ی ما پای کار باشیم و شب روز برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.


وی به موضوع واردات کالاهایی که نمونه داخلی آن در کشور وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از اجناس و قطعات تولیدشان در حال حاضر در داخل کشور میسر نیست و هر عقل سلیمی می‌داند که واردات این دست از کالا‌ها ایرادی ندارد، اما چه دلیلی دارد ما کالاهای لوکسی مانند ماشینهای میلیاردی را وارد کشور کنیم و این همه ارز از کشور خارج شود.

خطیب جمعه کرمانشاه به مشکل بیکاری بالای استان نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در ابعاد مختلف در استان وجود دارد و مسئولان باید ظرفیت کار و تولید را افزایش دهند.

آیت اله علما با بیان اینکه در نظام اسلامی باید احکام و سبک اسلامی پیاده شود، گفت: بسیاری از مردم نگاهشان به اعمال، رفتار و سبک زندگی دولتمردان ومسئولان است بنابراین سبک زندگی مسئولان باید متعارف واسلامی باشد تا مردم تفاوتی بین خود ودولتمردانشان احساس نکنند.

وی همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش ونیروی زمینی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ارتش ایران بک ارتش نیرومند ومکتبی است که در همان روزهای اول نظر امام را جذب کرد واین ارتش امروز حافظ امنیت مرزهای ما است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.