بیانیه رعب آور کره شمالی درباره هدف گرفتن پایگاه های آمریکا

ارتش کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد در صورت حمله واشنگتن، پایگاه‌های نظامی آمریکا در کرۀ جنوبی و مقر ریاست جمهوری این کشور در سئول را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد مشترک ارتش کره شمالی امروز در بیانیه ای اعلام کرد در صورت حمله واشنگتن، پایگاه‌های نظامی آمریکا در کرۀ جنوبی و مقر ریاست جمهوری کره جنوبی در سئول را هدف قرار خواهد داد.

بیانیه رعب آور کره شمالی درباره هدف گرفتن پایگاه های آمریکا

در این بیانیه که از سوی خبرگزاری مرکزی کره شمالی منتشر شد آمده است: همه اقدامات تحریک آمیز و نیرنگ های سیاسی، اقتصادی و نظامی  پاسخ داده خواهد شد.ارتش و ملت ما پاسخ کوبنده ای خواهند داد.

نماینده ارتش کره شمالی گفت: پاسخ پیونگ یانگ شامل حمله پیشگیرانه زمینی و هوایی خواهد بود.

این افسر کره شمالی گفت: علاوه بر مقر رئیس جمهوری کره جنوبی (کاخ آبی)، پایگاه های نظامی امریکا در اوسان، کونسان و پیونجگ تایک هدف قرار خواهد گرفت.

او تهدید کرد این مکان ها در عرض چند دقیقه به خاکستر تبدیل خواهد شد. وی هم چنین خواست تا شلیک موشک های کره شمالی به پایگاه های امریکا در ژاپن و کرۀ جنوبی فراموش نشود.

ستاد مشترک ارتش کره شمالی بر آمادگی خود جهت بمباران ناوهواپیما بر کارل وینسون تاکید کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مجید
۰۲:۱۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
همه کشورهای اروپایی سگ های غلاده بر گردن آمریکا هستند من واقعا برای ملت ژاپن متآسفم که هیروشیما و ناکازاکی یادشون رفته
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام ، کره شمالی باید هر چه زودتر ناوهای هواپیما بر آمریکا را بطور کامل و گسترده بمباران کند تا آمریکا بداند زمانه عوض شده و ادعای منم نزند . احسنت به شجاعت کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
یاد بگیرند بعضی از ترسوهای بزدل
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۶:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
با نام خدا و یاد او که همیشه بوده و هست
من تهدیدات کره شمالی علیه آمریکا را تحسین میکنم چون بالاخره آمریکا هم باید بداند که دست بالای دست بسیار است و ای کاش این تهدیدات بزودی جامه عمل بپوشد آن روز روزی خواهد بود که دنیا باور خواهد کرد که آمریکا بقول امام رحمت الله علیه ببر کاغذی است و هیچ غلطی نمیتواند بکند .
آخرین اخبار