میثاقیان: باید شرایط بقا در لیگ را فراهم کنیم/خادمی: پنالتی را با بد شانسی از دست دادیم

سرمربی دو تیم سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد بازی حضور یافتند.

میثاقیان: باید شرایط بقا در لیگ را فراهم کنیم/خادمی: پنالتی را با بد شانسی از دست دادیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اکبر میثاقیان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همه می‌دانیم که سیاه‌جامگان در انتهای جدول قرار دارد و امروز هم با تیمی بازی داشتیم که نسبت به ما شانس بیشتری برای بقا در لیگ برتر دارد. تیم نفت آبادان تیم خوبی است و تماشاگران خوبی هم دارد.

وی در ادمه افزود: به نظرم ما شانس پیروزی در این بازی را داشتیم. همیشه در بازی‌های‌مان ابتدا گل می‌زدیم و سپس دروازه‌مان باز می‌شد، اما در این بازی این‌طور نشد. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم شرایط بقا در لیگ را فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان خاطر نشان کرد: قبل از آمدن من به سیاه‌جامگان، این تیم بسیاری از بازی‌هایش را باخته بود و ما اکنون مجبور هستیم برای یک امتیاز بجنگیم و اولویت بعدی‌مان سه امتیاز باشد. ریسک بزرگی است از همان ابتدای بازی برای سه امتیاز بجنگیم. زمانی که من آمدم شانس ما برای بقا در لیگ یک درصد بود، اما اکنون به 90 درصد رسیده است.

میثاقیان: باید شرایط بقا در لیگ را فراهم کنیم/خادمی: پنالتی را با بد شانسی از دست دادیمخادمی: پنالتی را با بد شانسی از دست دادیم

مهرداد خادمی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. حریف بازیکنان خوبی داشت، اما ما بدشانسی آوردیم.

خادمی که در غیاب فیروز کریمی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود در مورد غیبت سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری گفت: کریمی در رختکن حضور داشت و به همین خاطر به من گفت که به نشست خبری بیایم و به سؤالات شما عزیزان پاسخ بدهم. من نمی‌دانم دلیل نیامدن وی به کنفرانس خبری چه بود.

وی عملکرد بازیکنان نفت مقابل سیاه‌جامگان را راضی‌کننده دانست و تصریح کرد: امروز بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را ارائه دادند. ما در شرایط خوبی قرار داشتیم، اما متأسفانه بازیکن باتجربه‌مان بدشانسی آورد و پنالتی را از دست داد. شاید این هم از شانس بد تیم صنعت نفت آبادان است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در تیم‌های پایین جدول شرایط همیشه همین است و این برای اولین بار نیست که یک تیم در پایین جدول بازی بی‌کیفیتی به نمایش می‌گذارد. البته در نیمه اول شرایط تیم ما خوب بود، اما در نیمه دوم سیاه‌جامگان بهتر کار کرد. این موضوع طبیعی است که آنها فشار زیادی در نیمه دوم روی دروازه ما می‌آوردند. اگر می‌توانستیم پنالتی را گل کنیم الان شرایط ما خیلی بهتر بود. ما با بچه‌ها صحبت کرده و به آنها گفته بودیم که هرکس شرایط بهتری دارد و فکر می‌کند که آماده است برود و پنالتی را بزند. حسین بغلانی پنالتی‌زن خوبی است، اما بدشانسی آورد و پنالتی‌اش به گل تبدیل نشد.

خادمی در ادامه اظهار داشت: تنها کسی که فکر می‌کنم امروز با گرفتن کارت زرد سه اخطاره شد و دیدار بعدی ما را از دست داد علی صلاح، مهاجم عراقی ماست.

وی عنوان کرد: تاکتیک تیم ما طوری نیست که رو به توپ‌های بلند بیاوریم. امروز محمد شادکام زحمات زیادی کشید و از کناره‌ها موقعیت‌های خوبی برای ما ایجاد کرد، اما در اواخر بازی احساس کردیم که او خسته شده است و به همین خاطر رو به توپ‌های بلند آوردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: داوری خوب بود. فقط یک صحنه در دقایق پایانی بازی به وجود آمد که امینی‌فر با توجه به وظیفه‌ای که داشت در آن صحنه اعتراض کرد و پیگیر ماجرا شد. متأسفانه داور تشخیص داد که سرپرست ما در کار او دخالت کرده است و به همین خاطر وی را اخراج کرد.

خادمی در پایان خاطر نشان کرد: این بازی برای ما تمام شده است و فردا ریکاوری خواهیم کرد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هفته‌ آینده مقابل سایپا عملکرد خوبی داشته باشیم و با گرفتن سه امتیاز بقای‌مان را در لیگ برتر قطعی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار