اصفهان؛

افزایش ساعات كاری مجموعه شهر روياها

مدير عامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي و ورزشي سپاهان از افزایش ساعت کاری شهر روياها با توجه به مساعد شدن هوا از یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود حسین میرزایی  اظهار كرد:با توجه به گرم شدن هوا و افزایش طول روز از به زودي ساعات كاري مجموعه شهررويا ها افزايش خواهد يافت.

وي با اشاره به این که مجموعه شهر روياها در روزهاي شنبه نيز تعطيل است ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه مجموعه شهر رویاها از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعد ازظهر برای مدارس و اردوهای دانش آموزي فعال است.

مدير عامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي و ورزشي سپاهان و تسهیلاتی يادآور شد: برای استفاده از این قشر از امکانات و تجهیزات شهر روياها با تخفیف حدود ۴۵ درصدي ارائه می شود به طوری که مراكز آموزشي و فرهنگي می توانند براي گروه هاي بيش از ۲۵ نفره از اين تخفیف ۴۵ درصدی استفاده کنند.
وي افزود: به پرسنل ارگان ها و سازمان های مختلف طی نامه نگاری با این شرکت بر طبق مقررات بن ۲۵ درصدی تخفیف برای استفاده از شهر رویاها اهدا می شود.

حسين ميرزايي با تاكيد بر اينكه، افرادی که قد زیر ۱۱۰ سانتی متر دارند می توانند به صورت رایگان از مجموعه شهر رویاها استفاده کنند، گفت: تمام امکانات رفاهی،تفریحی ،انواع رستوران ها و کافی شاپ در شهر رویاها وجود دارد و علاوه بر آن، غرفه های هنری و فرهنگی در این مجموعه برپا شده است.

وي خاطر نشان كرد: شهر رویاها در فضايي به مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع در كمربندي شرق اصفهان در كنار كوه نخودي احداث شده كه اين پارک بازي مدرن داراي ۷ بخش موضوعي مختلف و با ۹۶ جاذبه متنوع و بازي هاي منحصر به فردي از جمله ۳ سينما رويا است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.