قم؛

تمام شهر قم تا پایان امسال به شبکه آب شیرین متصل می‌شود

رئیس شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان قم گفت: با توجه به وجود منابع مناسب ذخایر آب، تمام شهر قم تا پایان سال به شبکه آب شیرین متصل خواهد شد.

تمام شهر قم تا پایان امسال به شبکه آب شیرین متصل می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی جان صادق‌پور صبح امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه آب و برق یکی از نیازهای ضروری مردم است، اظهار داشت، به دلیل اینکه آب و برق به‌عنوان زیرساخت اصلی به شمار می‌رود یکی از نیازهای اصلی مردم است.
 
وی افزود: با توجه به تلاش‌هایی که در استان قم صورت گرفته تمام مردم قم اعم از روستایی و شهری از نعمت آب و برق برخوردار هستند، با توجه به اینکه استان قم منبع آبی قابل شرب ندارد از فاصله 300 کیلومتری آب آشامیدنی ارسال می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تصریح کرد: با توجه به وجود منابع مناسب ذخایر آب، تمام شهر قم تا پایان سال به شبکه آب شیرین متصل خواهد شد، همچنین هیچ روستایی وجود ندارد که آب‌رسانی در آن انجام‌نشده باشد و همه از نعمت آب برخوردار هستند.
 
وی بابیان اینکه در حوزه برق تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خدمات غیرحضوری مشتریان و کاهش هدر رفتن برق ازجمله کارهایی است که در حوزه برق انجام‌گرفته شده است.
 
صادق‌پور با اشاره به خودکفایی وزارت نیرو در اکثر حوزه‌های کاری عنوان کرد: همین خودکفایی سبب شد تا در زمان تحریم‌ها کوچک‌ترین خللی در فعالیت‌های این وزاتخانه به وجود نیاید.
 
وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته با کاهش تعرفه‌های قیمت شاهد رشد 15 درصدی برق بوده‌ایم، ادامه داد: حدود 4700 لیتر آب وارد شهر قم شده که بالاترین مصرف آب را در تابستان گذشته شاهد بوده‌ایم.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: آب شیرین ، قم ، آب و برق قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.