ساری،

ایجاد 150 هزار شغل در مازندران

استاندار مازندران گفت: در دولت تدبير و اميد 150 هزار شغل در اين استان ايجاد شده که 50 هزار شغل آن مربوط به سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای کميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مديران و فعالان اقتصادی مازندران، مهم‌ترين چالش فعلی در این استان را بيکاری فارغ‌التحصیلان اعلام کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید، برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار، بخصوص رشته الکترونیک و آی تی، با 18 شرکت با سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد ریال، در مازندران قرارداد منعقدشده است.

وی ایجاد اشتغال از طریق آی تی را یکی از مهم‌ترین راهکار برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار اعلام کرده است.

استاندار مازندران گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید و بسته حمایتی دولت از واحدهای صنعتی و کشاورزی در این استان، یک هزار و 93 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: مازندران با پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته حمایتی به صنعتگران، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

ربیع فلاح مهم‌ترین راهکار برای توسعه استان را وحدت و انسجام داخلی، توجه به روستاها به‌عنوان محور توسعه و نداشتن نگاه سیاسی و جناحی به امر مدیریت اعلام کرد.

نشست با فعالان و مدیران اقتصادی و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و بازدید از طرح‌ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی مازندران، از مهم‌ترین برنامه سفر 2 روزه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار