کرمان؛

بازدید سرزده و شبانه از پروژه‌ چهارراه ولی عصر (عج)

استاندار کرمان طی بازدیدی سرزده و شبانه از پروژه پل غیرهم سطح چهارراه ولی عصر(عج)، روند اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛علیرضا رزم حسینی شامگاه یکشنبه به اتفاق مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان به صورت سرزده و شبانه از روند عملیات پروژه پل غیر هم سطح چهارراه ولی عصر (عج) بازدید و در جریان روند ساخت و میزان پیشرفت پروژه فوق قرار گرفت.

نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان در این بازدید سرزده و شبانه ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، پیشرفت کار را خوب و رضایت‌بخش ارزیابی نمود.

مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان کرمان در این بازدید، گفت: کلیه ستون های پایه پروژه پل روگذر چهارراه ولی عصر(عج) پیش از سال 96 به اتمام رسید و سگمنت‌های مادر بر روی ستون ها نصب شد.

موسی نجفی با تاکید براینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از تکنیک های نوین در اجرای پروژه های عمرانی شهر کرمان استفاده می نماید، تصریح کرد: عملیات سقف زدن پل و دهنه ها (نصب سیگمتال) به صورت بکوارد (عقب و جلو) از شامگاه یکشنبه توسط نیروهای بومی استان آغاز گردید.

وی خاطرنشان کرد: تکنولوژی ساخت پل ها به روش سگمنتال (باکس های بتنی) که هر قطعه قالب قطعه بعدی است و توسط کابل هایی در غلاف به هم متصل می شوند و توسط جک ها کشیده و سفت می شوند.

مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان کرمان با اشاره به اینکه قطعات برای نخستین مرتبه بدون ماتاژ نصب و هر 250 متر درزهای انبساطی، انقباضی در پل ها ساخته می شود، یادآورشد: از چسب اپوکسی بین قطعات برای نگه داشتن گروت استفاده و قطعات سگمنت روی ستون ها سوار می شود و برخلاف سگمنت ها قطعه کلید در محل پل ساخته می شود.

نجفی تعداد سیگمنتال های مورد نیاز پروژه روگذر چهارراه ولی عصر(عج) را ۱۴۰ عدد عنوان کرد و افزود: اگر روند تولید سیگمنتال ها به همین منوال ادامه پیدا کند، این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ یک از مسیرهای محل اجرای این پروژه مسدود نیست و ترافیک به صورت روان در این منطقه انجام می پذیرد، یادآورشد: تنها انتهای پل برای اجرای عملیات خاکریز شیب راه ها مسدود شده است.

پروژه های 9 گانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کرمان شامل طراحی، مطالعات اولیه و ساخت تقاطع های غیرهمسطح شامل بلوار ابوذر - امام خمینی(ره) و بلوار قدس؛ بلوار الغدیر - هوانیروز و راه آهن؛ بلوار شهید صدوقی - بلوار راه آهن؛ بلوار جمهوری اسلامی- بلوار امام جمعه؛ بلوار صدوقی - بلوار فیروزه؛ طرح میدان آزادی؛ بلوار بهشتی- بلوار سمیه؛ بلوار بهشتی- میدان ولیعصر گوشه ای از اقداماتی است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار