ساری؛

اعتماد مردم به پلیس از مصادیق امنیت پایدار در جامعه است

افزایش مشارکت های مردمی و اعتماد مردم به پلیس از مصادیق بارز توسعه امنیت پایدار در جامعه است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه دیدار مردمی در سامانه 197، گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.

وی بر تقویت روحیه مدیریت جهادی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: امنیت از بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به راهبرد فرماندهی انتظامی استان در سال 96 ، گفت: انسجام درونی در حوزه های مختلف، تعامل و همکاری با سازمان ها ، گسترش اقدامات بین بخشی و فرابخشی، برنامه محوری در فعالیت ها و تربیت مدیران اثربخش از جمله راهبردها انتظامی استان در سال جدید است.

سردار میرفیضی به طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها اشاره کرد و افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها ویترین نیروی انتظامی در جامعه هستند و یکی از اهداف مهم طرح تحول افزایش رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی پلیس از مهمترین ارکان نیروی انتظامی و چشم بصیری است که وجود آن تضمین کننده سلامت و صحت عمل کارکنان انتظامی است، گفت: دستیابی به اهداف عالیه سازمان از مهمترین اهداف تشکیل دفتر نظارت همگانی است .

وی از مردم خواست با ارئه نقطه نظرات، انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس، نیروی انتظامی را در ارائه خدماتی مطلوب و ایجاد امنیتی پایدار در استان یاری کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار