مالزی به علی حسینی کمک کرد؛

عزیز علی حسینی : منتظریم سعید به اردوی وزنه برداری دعوت شود

پدر وزنه‌بردار فوق‌سنگین کشورمان گفت: منتظر دعوت سعید از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به اردوی تیم ملی هستیم تا تمریناتش را به صورت منسجم پیگیری کند.

عزیز علی حسینی : منتظریم سعید به اردوی وزنه برداری دعوت شودعزیز علی حسینی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: مسابقات قهرمانی جهان پیش از این قرار بود در پنانگ مالزی و از تاریخ 25 مهر تا 3 آبان برگزار شود، اما اکنون این رقابت‌ها در آناهیم آمریکا و در تاریخ 7 تا 14 آذر 96 برگزار خواهد شد.محرومیت سعید علی‌حسینی طبق گفته وادا 2 آبان 96 به اتمام می‌رسد و با این شرایط او می‌تواند در مسابقات جهانی 2017 بر روی تخته مسابقات برود.سعید تمریناتش را به خوبی پیگیری می‌کند و شرایط خوبی دارد، البته کمی از ناحیه زانو که قبلاً نیز از همان قسمت دچار مصدومیت بود کسالت دارد و پیگیر روند درمانی‌اش است.

وی افزود: این موضوع به نظر فدراسیون و سرمربی تیم ملی بستگی دارد، اما ما منتظر دعوت او به اردو هستیم؛ چراکه در شرایط اردویی می‌تواند با تمرکز بهتری تمریناتش را دنبال کند هرچند که در حال حاضر نیز زیر نظر خودم تمرینات را به صورت اختصاصی و انفرادی انجام می‌دهد.

عزیز علی حسینی در پایان گفت: سعید در این مدت خیلی مظلوم واقع شد و برای بازگشت زحمات زیادی کشیده است که امیدوارم نتیجه زحماتش را ببیند. در حال حاضر رکورد برای ما مهم نیست بلکه اولویت بازگشت موفق به صحنه رقابت‌ها و حضور موفق در مسابقات جهانی آمریکا و سپس بازی‌های آسیایی است، تا المپیک هم زمان کافی دارد تا به آمادگی مطلوب برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار