سمنان؛

بیش از 180نفر برای شورای شهرها و روستاهای سمنان کاندیدا شدند

تعداد 189 نفر برای کاندیداتوری شوری شهرها و روستاهای سمنان ثبت‌نام کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید عباس دانایی در جلسه ستاد انتخاباتی سمنان با تأکید بر اولویت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت : حضور مردم در انتخابات دلیل محکمی برای اثبات حاکمیت اصول دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت مردم از این نظام است.

سید عباس دانایی با اشاره به برخی توطئه‌های دشمن برای تخریب نظام در شرایط انتخاباتی کشور افزود : تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه و از بین بردن اعتماد مردم به مسئولان از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن در عرصه انتخابات است و باید نسبت به آن توجه ویژه داشت و از مکر و حیله‌های دشمن برای نابودسازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه بود.

فرماندار سمنان حضور مردم پای صندوق‌های آراء در 29 اردیبهشت‌ماه امسال را موجب شکوفایی امنیت و توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد : تاکنون با برگزاری انتخابات متعدد در ادوار گذشته ملت ایرانی با حضور کم‌نظیر درصحنه انتخابات حمایت از این نظام را به جهانیان ثابت کردند و در هر دوره انتخاباتی این حضور پررنگ‌تر می‌شود.

وی ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران را یکی از اهداف شوم دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم عنوان کرد و خاطر نشان کرد : انتخابات یک مسئله اساسی و سرنوشت‌ساز برای هر کشور است و نباید به ‌سادگی از آن بگذریم چراکه انتخابات در داخل موجبات امیدواری مردم به‌ نظام و از خارج موجبات ناامیدی دشمنان از شکست این نظام را در پی دارد.

دانایی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کشور را به مدت چهار سال رقم می‌زند به همین دلیل باید به معیارها و ملاک‌های شخص اصلح در انتخاب کاندیدای موردنظر توجه کنیم.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه انتخابات یک حماسه سیاسی عظیم در جهان است تصریح کرد: ایجاد یک فضای امن سیاسی برای کاندیداهای انتخاباتی و مردم برای حضور در عرصه انتخابات به‌منظور حضور حداکثری باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

دانایی افزود : مشارکت و حضور مردم از تمام اقوام و احزاب زمینه‌ساز توسعه ملی و حفظ جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف بین‌المللی است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.