اردبیل؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در "اردبیل" برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین روز ارتش صبح امروز در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح روز ارتش در اردبیل اظهار کرد: هم‌اکنون کشورمان به اقتدار، امنیت و پیشرفت همه‌جانبه دست یافته و این سربلندی در سایه داشتن ارتش توانمند و قهرمان جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت خون شهدای والامقام هم‌اکنون کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است که ما باید قدردان خون شهدای والامقام باشیم.

وی تصریح کرد: در حالی‌که در کشورهای مختلف شاهد جنگ و درگیری هستیم ولی به برکت نیروهای مسلح در کشورمان امنیت همه‌جانبه حاکم است و هیچ کشوری حق تجاوز و نگاه چپ به کشورمان را ندارد.

آیت‌الله عاملی اقتدار و پیشرفت کشور را منوط به قدرت نظامی و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و درایتها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: در حال‌حاضر دنیا روی کشور ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است و ما باید قدردان این سرمایه‌های عظیم باشیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین‌المللی حضور دارد و با مانور خود قدرت و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داده است که این امر در نوع خود ستودنی و بی نظیر است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران عزت ملت ایران را احیا کرد و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نیروهای مسلح قوی است که هم‌اکنون در سایه این نیروهای قدرتمند کشورمان به یکی از قدرتهای مطرح جهانی تبدیل شده است.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد برهم ریختن وحدت مسلمانان و ایجاد تفرقه و جنگ در خاورمیانه هستند، ‌افزود: با هوشیاری مسلمانان جهان این نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی از ارتشهای برتر دنیا به حساب می‌آید، گفت: روز به روز بر پیشرفتهای علمی، فناوریهای نوین و آمادگی نیروهای مسلح کشور افزوده می‌شود که باید این پیشرفتها تداوم یابد در حالی که ارتش بیشتر کشورهای دنیا وابستگی به کشورهای دیگر دارند و هیچ اقتداری از خود نداشته‌اند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار