بازگشت حسین شمس به لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند اصفهان با سرمربیگری لک در لیگ برتر فوتسال به قهرمانی رسید اما در اقدامی عجیب به دنبال گزینه مربیگری جدیدی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گیتی پسند اصفهان که فصل ۹۵ را با قدرت شروع کرد و توانست در پایان فصل، عنوان قهرمانی را ازآن خود کند با داشتن چندین گزینه برای مربیگری این باشگاه و با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه های آسیا را در پیش دارد هنوز اقدام به معرفی مربی و یارگیری نکرده است.

گیتی پسند ۹۵ با سکانداری رضا لک که از میانه فصل ۹۴ هدایت این تیم را به عهده گرفته بود؛ توانست قهرمانی را کسب کند اما با پایان فصل ۹۵، قرارداد رضا لک به پایان رسید تا زمزمه های تغییر مربی به گوش برسد.

پس از به پایان رسیدن قرارداد لک گزینه هایی از قبیل علی افضل، وحید شمسایی و به گوش می خورد و این که گیتی پسندی ها اقدام به دریافت برنامه کاری از گزینه های مد نظر خود کردند.

اما حالا و پس از گذشت بیش از چهل روز از پایان فصل ۹۵ نام گزینه ای از خارج از گزینه های مورد نظر گیتی پسندی ها به گوش رسید و حسین شمس در آستانه برعهده گرفتن هدایت نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۷ است.

شمس که  پیش از این چندین سال تیم ملی را هدایت کرد و فصل بدی را با دانشگاه آزاد پشت سر گذاشت تا جایی که در هفته های انتهایی از این تیم جدا شد، گزینه محتمل سرمربیگری تیم است.

با وجود اینکه رضا لک عملکرد درخشانی در تیم گیتی پسند داشته عجیب است که این تیم به دنبال گزینه های جدید سرمربیگری است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار