تبریز؛

رد صلاحیت 537 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی

از مجموع داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی، تاکنون 152 نفر انصراف، 537 نفر در هیات اجرایی رد صلاحیت شده و 49 نفر استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شبستری رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: 152 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انصراف خود را اعلام و 49 نفر از داوطلبان نیز پس از تایید صلاحیت ها استعفا داده اند.
 
وی ادامه داد: صلاحیت 13 هزار و 312 نفر از داوطلبان در هیات های اجرایی تایید و صلاحیت 13 هزار و 263 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در هیات نظارت در حال بررسی است.
 
شبستری گفت: در شهرستان تبریز یک هزار و 171 نفر برای شرکت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 35 نفر مرد و 136 نفر زن می باشد.
 
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: از مجموع داوطلبان شهرستان تبریز 21 نفر انصراف، یک هزار و 54 نفر تایید صلاحیت شده، 96 نفر رد صلاحیت و یک نفر نیز استعفا داده است.
 
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار