معاون دانشجویی دانشگاه تهران مطرح کرد؛

شناسایی دانشجویان با مشکلات اجتماعی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: باید در این کانون‌ها افراد را که مشکلات اجتماعی دارند شناسایی و به مراکز ذیربط معرفی کنیم و باید سعی کنیم مراکز مشاوره را که دانشجویان متاسفانه از آنها اطلاعی ندارند به آنها معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛
حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در همایش همیاران سلامت و روان که امروز برگزار شد، گفت: این اولین همایش کانون‌های سلامت دانشجویی است که ما در این کانون وظیفه داریم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را قبل از اینکه مشکلات زیادی برای دانشجویان ایجاد شود آموزش دهیم.
 
وی ادامه داد: باید بتوانیم در این کانون‌ها افراد را که مشکلات اجتماعی دارند شناسایی و به مراکز ذیربط معرفی کنیم و باید سعی کنیم مراکز مشاوره را که دانشجویان متاسفانه از آنها اطلاعی ندارند به آنها معرفی کنیم.
 
به نژاد افزود: یکی از ویژگی‌های نقاط مثبت آن می‌باشد چرا که فعالیت داوطلبانه مفید تر از فعالیت کارمندی است.
 
معاون دانشجوی دانشگاه تهران بیان کرد: حضور دانش آموزان در این عرصه می‌تواند بسیار موثر باشد چرا که همکلاسی‌های آنها در استفاده از این مراکز استقبال بهتر و بیشتری می‌کنند.
 
وی یادآور شد: ما در این مراکز به دنبال این هستیم مشکلات دانشجویان را کمتر کنیم تا بتوانیم در حوزه سلامت روان این دانشجویان را شناسایی و مشکلات آنها را  برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار