افزایش ۲ برابری اشتغال دانشجویان در سال جدید

معاون دانشجویان امور داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش اشتعال دانشجویان در سال ۹۶ به میزان ۲ برابر خبر داد.

ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان امور داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد و اهداف وزارت علوم، امسال کارگروه ویژه‌ای را برای بحث کارآفرینی و اشتغال فعال کرده ایم که در شورای سازمان، پیشنهاد اختصاص بودجه‌ای در صندوق رفاه برای بحث اشتغال و فعالیت‌های دانشجویی که منجر به مشارکت بیشتر برای مشاغل می‌باشد، عنوان کرده ایم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای که صورت گرفته بحث افزایش کار دانشجویی به میزان ۲ برابر است.

معاون دانشجویان امور داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: طی جلسات معتددی که با دانشگا‌ه‌ها داشته ایم بنا داریم در سال جاری از ظرفیت دانشگا‌ه‌ها برای انجام امور جاری استفاده بیشتری شود.

وی اضافه کرد: امسال با استفاده از مرکز مشاوره بحث کارآفرینی را در قالب خانه همیاران تحت صندوق رفاه کارگروه ویژه‌ای دنبال خواهیم کرد.

ریاضی یادآور شد: امیدواریم ظرف ماه آینده یک برنامه عملیاتی با دانشگا‌ه‌ها البته با تخصیص اعتباری برای فعالیت‌های پشتیبانی لازم انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وقتی رئیس جمهور مملکت میگه مدرک تحصیلی ارزش استخدامی نداره دیگه درس خوندن جزء اتلاف وقت و هزینه به چه دردی میخوره !!!
قدر عمرتونو بدونیدو برید دنبال کارتون و دانشگاه ها را تخته کنید !!!