لحظه به لحظه با مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم؛

آغاز به کار سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم/ لاریجانی: دیپلماسی ایران وحدت بین کشورهای اسلامی است

آئین افتتاحیه سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز باحضور رییس مجلس شورای اسلامی در مصلی تهران آغاز شد.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تا دقایقی دیگر آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاضر در مصلی تهران، آئین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین قاریان نماینده از بیش از 80 کشور جهان برگزار می گردد. 
 
 
 

ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است
وزیر ارشاد گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به قرآن متصل شویم و در مسیر قرآن حرکت کنیم. بیشتر بخوانید
۷ سال پیش
دیپلماسی ایران وحدت بین کشورهای اسلامی است
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که بعداز ظهر امروز در مصلی تهران برگزار شد، گفت: نتیجه اختلاف بین کشورهای اسلامی مجال دادن به رژیم صهیونیستی است. بیشتربخوانید
۷ سال پیش
قرآن باید از سنین ابتدایی به کودکان آموزش داده شود

حجت الاسلام والمسلمين محمدی گلپایگانی : مقام معظم رهبری همواره تاکید فراوانی در آموزش و ترویج مسایل قرآنی دارند. بیشتر بخوانید

۷ سال پیش
نمایشگاه قرآن با عناوینی چون شهدای منا برگزار می شود
 حجت الاسلام محمدی رییس سازمان اوقاف وامور خیریه در خصوص این رویداد بزرگ قرآنی گفت: سپاسگزاریم که در سایه نظام اسلامی این چنین رویداد مهم قرآنی را برگزار و میزبانی کنیم. 

وی در ادامه بیان کرد: سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم با شعار «یک کتاب، یک امت» برگرفته از آیه کریم قرآن با حضور 83 نماینده از 83 کشور جهان در 5 بخش آغاز می کنیم.  

حجت الاسلام محمدی درباره بخش های مختلف این رویداد اظهار داشت: بخش طلاب، دانش آموزان، بانوان، روشندلان برای اولین بار در جهان اسلام برگزار می شود که در هیچ کدام از کشور ها سابقه چنین جشنواره ای وجود ندارد و این یکی از ظرفیت های بزرگ ایران است که هم به دلیل امکانات و سرمایه های قرآنی می توانند در همه عرصه ها علاوه بر برگزاری نماینده هم داشته باشد. 

وی همچنین در ادامه صحبت های خود به برنامه های جانبی این مسابقات اشاره کرد و افزود: در کنار این مسابقه بین المللی قرآن کریم، دهمین همایش پژوهش های قرآنی است و همچنین در پایه این مسابقات بیش از 400 مقالات داخلی و خارجی به دبیرخانه ارسال شده است و در ضمن برپایی نمایشگاه قرآنی با 18محور استکبار ستیزی، سبک زندگی قرآنی و شهدای قرآنی با عنوان شهدای منا و وحدت امت اسلامی برگزار می کنیم. 

حجت الاسلام محمدی در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که در سایه نظام اسلامی با کمال امنیت این چنین رویداد بزرگی را برگزار می کنیم.
۷ سال پیش
قرائت پیام رییس جمهور توسط وزیر ارشاد
سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این مراسم پیام حجت الاسلام روحانی رییس جمهور به سی وچهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را قرائت کرد.
۷ سال پیش
آغاز مراسم افتتاحیه سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم

آئین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با تلاوت سیدجواد حسینی در مصلی تهران آغاز شد.



۷ سال پیش
ورود قاریان قرآنی با گل های در دست
پیش از آغاز رسمی مراسم افتتاحیه قاریان، طلاب حوزه های علمیه و شرکت کنندگان مسابقات قرآنی با در دست داشتن گلهای سفید رز در صحن بزرگ مصلی حاضر شدند.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز شد
۷ سال پیش


 
گفتنی است سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار