روسیه مدعی شد؛ قادریم نیروی دریایی آمریکا را فلج کنیم

روسها مدعی شدند سالها پیش با کمک همین تکنولوژی تمام سیستم های یک ناو جنگی آمریکا را در دریای سیاه از کار انداخته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه تنش های بین المللی اخیر، روسیه مدعی شد که این کشور توان فلج کردن همه نیروی دریایی آمریکا را با استفاده از نوعی بمب الکترونیکی در اختیار دارد. روسیه با اعلام این خبر در یکی از شبکه های تلویزیونی داخلی و در یک بخش خبری مدعی شد که این فناوری آنها  را قادر می سازد تا تمام سیستم های ناوهای جنگی، هواپیماهای نظامی و موشک های آمریکا را با کمک سیگنال های پارازیتی قدرتمند از کار بیاندازند. بنا به گفته روسیه سربازان این کشور می توانند از روی یک کشتی با استفاده از رادار و از طریق ماهواره هر دشمنی را مورد هدف قرار دهند.
 
قدرت فلج کردن همه نیروی دریایی آمریکا را  در اختیار داریم + تصاویر 
 
همچنین در این بخش خبری روس ها مدعی شدند که سالها پیش  آنها تنها با استفاده از یک هواپیمای نظامی خود با چند پرواز در اطراف ناو جنگی " یو اس اس دونالد کوک " آمریکا، تمام سیستم های این ناو را در دریای سیاه  از کار انداخته و غیر فعال کرده بودند. 
 
در این بخش خبری همچنین به نقل قولی از " فرانک جورنس " ژنرال ارشد آمریکایی نیز اشاره شد که گفته بود تسلیحات الکترونیکی روسها تمام تجهیزات الکترونیکی موشک ها، هواپیماها و کشتی های آمریکایی را کاملا از کار انداخته و فلج کرده بود. خبرنگار روسی در تشریح این تکنولوژی روسیه در این بخش خبری اضافه کرد : " برای پیروزی در یک جنگ نیاز به تسلیحات گرانقیمت نیست، پارازیت رادیو الکترونیکی قدرتمند کافی است."
 
قدرت فلج کردن همه نیروی دریایی آمریکا را  در اختیار داریم + تصاویر 

گفتنی است؛ این خبر بعد از آن منتشر می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا بعد از بالاگرفتن تنش های کشورش  با کره شمالی، ناو جنگی " کارل وینسون " مجهز به راکتور اتمی را به شبه جزیره کره اعزام کرده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
خود آمریکا چنین سلاحی دارن حتی میتونه انسان رو هم از پای در بیاره بهتره جوانان ماهم در این عرصه وارد بشن امواج های ویروسی خیلی چیزها هست از سلاحهای هسته ای هم خطرناکنن شبیه پروژه هارپ هستن.
آخرین اخبار