اعتصامی مطرح کرد؛

تغییر نگاه فرهنگی به حوزه بازنشستگان

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی بیان اینکه در طول 3 سال گذشته اتفاق مهمی در حوزه بازنشستگان افتاد، گفت: تغییر نگاه فرهنگی به این حوزه اتفاق افتاد و این رویداد در 3 بخش انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور اعتصامی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی در استان‌ها اظهار داشت: ارتباط با بازنشستگان، استفاده از امکانات سازمان در جهت رفاه حال بازنشستگان و ثبت و ماندگار ساختن این فرهنگ از بخش های مورد توجه در بخش فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به طرح کرامت رضوی، نسیم سلامت و المپیادهای ورزشی در حوزه بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم بازنشستگان از نهادهای فرهنگی کشور مانند کتابخانه ها نیز استفاده کنند.

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات خوبی در سازمان تامین اجتماعی بودیم، گفت: ثبات مدیریت و دور شدن از حاشیه ها از نقاط برجسته این سازمان در سال‌های اخیر است.

بیات افزود: یکی از پر افتخارترین اقدامات این سازمان در دولت یازدهم، تعامل با شرکای اجتماعی بوده است.

وی طرح کرامت رضوی را یکی از مردمی ترین طرح‌های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد که در سال های گذشته انجام نشده بود، اظهار داشت: این طرح از افتخارات دولت یازدهم است.

بیات گفت: از سال ٩٤ تاکنون افزون بر ٥٠ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از تمام استان‌ها به مشهد مقدس توسط این سازمان به صورت رایگان اعزام شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار