یاسوج؛

برگزاری رزمایش مدافعان حرم در یاسوج

رزمایش 2 روزه مدافعان حرم با نام سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم و مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با تشریح جزئیات این رزمایش 2 روزه گفت که مهمترین هدف از برگزاری این رزمایش دفاع از کوی و برزن و در راستای انجام ماموریت های پنج گانه بسیج است.

سرهنگ داریوش مثنوی در نشست خبری اظهار داشت که در این رزمایش ماموریت های پنج گانه از جمله رزم شبانه، تمرین و مقابله با تهدیدات داخلی و بروز تنش ها و ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با خطرات طبیعی با حضور دیگر رده ها اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد که گردان کوثر به صورت تخصصی با پیش فرض بمباران، گردان صاحب الزمان(عج) رزمایش مقابله با اغتشاشات احتمالی در آستانه برگزاری انتخابات و چهار گردان بیت المقدس در عملیات های کمین و ضد کمین عملیات های رزمی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هر گونه تهدید ذکر کرد.

سرهنگ مثنوی تصریح کرد که دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر نیز از دیگر ماموریت ها و برنامه های قابل پیش بینی در این رزمایش عنوان کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.